دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سربازان فوتبالیست و خدمت در کویر (عکس)

ماموریت متفاوت فرسنگ‌ها دور از زمین فوتبال؛ سربازان فوتبالیست و خدمت در کویر! (عکس)؛ بازیکنان سرباز فجر سپاسی دوران خدمت سربازی خود را در این تیم می‌گذرانند.

به گزارش ورزش، فجرسپاسی شیراز یکی از تیم‌های نظامی فوتبال ایران است که این امکان را دارد که می‌توانند بازیکنان مشمول خدمت سربازی را جذب خود کند و بازیکنان نیز در کنار گذراندن خدمت خود، در این تیم نظامی فوتبال بازی کنند؛ وضعیتی که در سالیان گذشته تیم‌هایی چون تراکتور و ملوان هم داشتند و این امکان وجود داشت تا بازیکنانی که به سن سربازی می‌رسند، به جای گذراندن خدمت در پادگان، در زمین فوتبال این کار را انجام می‌دهند.

با توجه به صعود فجرسپاسی به سطح اول فوتبال ایران، بازیکنان زیادی مشتاق بازی در این تیم شیرازی برای گذراندن خدمت سربازی خود بودند؛ احمدرضا زنده‌روح،حسین مهربان، محمد عرفان معصومی، امید منصوری، اتابک زارعی، ابوالفضل بابایی و محمد زینالی.

این بازیکنان حالا برای گذراندن مرحله آموزشی خدمت خود، به کویر رفته و آموزش‌های لازم نظامی را نیز در این منطقه می‌بینند تا به شکلی متفاوت پروسه آموزشی سربازی خود را سپری کنند؛ بازیکنانی که همگی‌شان جزو چهره‌های کلیدی فجرسپاسی به شمار می‌روند و کلانتری امیدواری زیادی به آن‌ها برای بازگشت تیمش به ریل موفقیت دارد.

سربازان فوتبالیست و خدمت در کویر (عکس)

فجرسپاسی در 6 بازی گذشته خود بردی را نداشته و شاگردان کلانتری امیدوارند در هفته دوازدهم مقابل هوادار بتوانند با کسب پیروزی، مجدداً به مسیر برد بازگردند و به سوی میانه‌های جدول حرکت کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋