دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسلونا و آغاز پرداخت دستمزد به سرمربی منفور

بارسلونا و آغاز پرداخت دستمزد به سرمربی منفور

باشگاه بارسلونا در ماه دسامبر امسال بخشی از بدهی خود به کیکه ستین، سرمربی سابق این تیم پرداخت کرده است.

به گزارش ورزش، حدود دو سال پیش و در چنین مقطعی بود که شکست در سوپر جام اسپانیا مقابل اتلتیکومادرید منجر به برکناری ارنستو والورده شد و در ادامه مدیران بارسلونا برای همکاری با کیکه ستین به توافق دست یافتند. اما این سرمربی اسپانیایی دوران حضور خود در این باشگاه را به بدترین شکم ممکن به اتمام رساند و در نهایت شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ با هشت گل در لیگ قهرمانان اروپا، پایان دوران حضور کیکه ستین در این باشگاه را رقم زد. 

 

بارسلونا و آغاز پرداخت دستمزد به سرمربی منفور

 

اما این سرمربی مدتی بعد از جدایی از بارسلونا و علیرغم کسب نتایج ضعیف درخواست غرامت داد و باشگاه نیز چاره ای جز قبول خواسته و پرداخت دستمزد معوقه کیکه ستین آنهم در این شرایط مالی بحرانی نداشت. تسویه حساب طبق توافق طرفین با مبلغ چهار میلیون یورو انجام خواهد شد. با این حال قرار بر آن شده که با توجه به مشکلات مالی بارسلونا در یک سال اخیر و بعد از شیوع ویروس کرونا، پرداخت این مبلغ در شش قسط مختلف انجام شود.

 

کادناسر مدعی شد در ماه دسامبر اولین قسط از شش قسط پرداختی بارسلونا به کیکه ستین انجام شد و این بدهی در طی چند ماه با این سرمربی تسویه خواهد شد. کیکه ستین که سرمربی بارسلونا در یکی از بدترین مقاطع این باشگاه در سه دهه اخیر بود، حالا در این شرایط بغرنج دستمزد خود را دریافت کرده و مشکل جدیدی به خیل مشکلات مالی بارسلونا اضافه می کند. رابطه بد کیکه ستین با ستاره های بارسلونا از جمله لیونل مسی و البته نتایج ضعیف او را تبدیل به یکی از منفورترین سرمربیان تاریخ این باشگاه برای هواداران کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋