دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سلطانی مهر: ذوب آهن به بالای جدول می رسد

سلطانی‌مهر: ذوب آهن به بالای جدول می‌رسد

آقای تارتار زحمات زیادی می‌کشند؛ سلطانی‌مهر: ذوب آهن به بالای جدول می‌رسد؛ هافبک تیم ذوب اهن می‌گوید که این تیم مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و به زودی به بالای جدول هم خواهد رسید.

به گزارش ورزش، محمد سلطانی مهر هافبک تیم ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازی این تیم مقابل پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی با پرسپولیس بازی خیلی خوبی بود. می‌دانستیم بازی سختی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس داریم چون این تیم جزو مدعیان است و نیاز مبرم به این سه امتیاز داشت و ما هم به این سه امتیاز نیاز داشتیم.

وی افزود: ما در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و حتی می‌توانستیم از موقعیت هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم و به گل هم برسیم اما متاسفانه توپ های ما به گل تبدیل نشد و در نیمه دوم هم اوایل بازی خوب کار می‌کردیم تا اینکه روی سهل انگاری یکی از بازیکنانمان پرسپولیس به گل اول رسید و شیرازه تیم از هم پاشید.

سلطانی مهر با حمایت از دروازه بان جوان این تیم که باعث دریافت گل اول ذوب آهن شد، عنوان کرد: اشتباه است و هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند. باید پشت یکدیگر باشیم و بتوانیم ذوب آهن را از این شرایط دربیاوریم. ما همیشه از اول فصل پشت یکدیگر بوده‌ایم و از این به بعد هم همینطور خواهد بود. پارسا [جعفری] دوست خوب من است و انشاالله تجربه خوبی برای او شود و فکر می‌کنم در آینده بهتر کار کند چون پتانسیل آن را دارد.

هافبک تیم ذوب آهن که عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت، در این باره گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم یک نمایش خوب در این بازی مهم داشته باشم. از آقای تارتار خیلی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و انشاالله بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم. اینکه من خوب کار کنم یا نه مهم نیست، مهم این است که ذوب آهن در بازی ها پیروز شود و بتوانیم در بازی ها آنطور که هواداران دوست دارند نمایش بدهیم و برد کسب کنیم چون در لیگ برتر برد مهم است و تمام فکر و ذکر ما این است که ذوب آهن به موفقیت برسد.

او در خصوص داوری این بازی و همچنین صحنه پنالتی توضیح داد: نمی‌دانم آن صحنه پنالتی بود یا نه اما من نزدیک به صحنه بودم و می‌شد پنالتی نگرفت و آقای سیدعلی خیلی سختگیرانه گرفت و به کارشناسان داوری می‌سپاریم. داوری بازی در کل بد نبود و صحنه خاصی جز پنالتی نداشت‌. در صحنه ای هم کنار خط بازیکن تیم پرسپولیس از قصد پایش را روی صورت من کشید اما داور فکر می‌کرد از عمد نبوده؛ می‌شد در آن صحنه کارت داد.

سلطانی‌مهر: ذوب آهن به بالای جدول می‌رسد

بازیکن ذوب آهن با انتقاد از عدم ورود VAR به لیگ برتر ایران ادامه داد: تا VAR به لیگ ایران نیاید هر پنج روز یکبار همین داستان ها و بحث ها را داریم. بعد ۸۰ درصد بازی های لیگ از مشکلات داوری صحبت می‌شود. داور ها هم دوست دارند بهترین قضاوت کنند ولی چیزی که نیاز است VAR است. نمی‌دانم چرا برای آمدن VAR ممانعت می‌کنند. از فدراسیون فوتبال و عواملی که در این حیطه هستند خواهش می‌کنم VAR را در ایران هم راه‌اندازی کنند. حتی اگر یک بار آزمایشی انجام بدهند می‌تواند کیفیت لیگ برتر ما را بالاتر ببرد.

او با انتقاد از اشتباهات داوری افزود: ما بازیکنان تمام طول هفته را تلاش می‌کنیم که بتوانیم یک بازی خوب به نمایش بگذارم و حقمان را بگیریم اما سه امتیازی که برای ما مهم است با اشتباه داوری از دست می‌رود و باشگاه هم دفاعیه ای ندارد که کمکی بکند چون بازی تمام شده و کاری از دست بازیکن و مربی و باشگاه برنمی‌آید.

سلطانی مهر ضمن ابراز امیدواری از آینده ذوب آهن با مهدی تارتار اظهار داشت: حاج مهدی تارتار تمام سعی و تلاشش را می‌کند که ما یک فوتبال خوب ارائه بدهیم و امتیازات را جمع آوری کنیم. انشاالله تیم ما دوباره به روزهای اوجش برگردد. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و ۶۰ درصد بازی ها باقی مانده و می‌توانیم امتیاز جمع کنیم و بتوانیم ذوب آهن را در بالای جدول ببینیم.  

او ادامه داد: به آینده تیم خیلی امیدوار هستیم چون تیم ما در چند بازی گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته ولی متاسفانه به ثمره آن که گل زدن است نمی‌رسیم. امیدوارم با تمریناتی که در طول هفته داریم بتوانیم این مشکل را هم حل کنیم بتوانیم گل بزنیم و سه امتیاز که از همه چیز مهم تر است بگیریم و جایگاهمان در جدول را ارتقا ببخشیم. اقای تارتار زحمات زیادی برای ما کشیدند و ما و هواداران ذوب آهن هم حامی ایشان هستیم و مطمئن باشید که با حضور ایشان، به رتبه های بالای جدول می‌رسیم.

هافبک ذوب آهن در پایان در خصوص بازی هفته آینده این تیم مقابل تراکتور بیان کرد: تراکتور جزو تیم های خوب شهرستانی است که هفته قبل هم باختند و این هفته می‌آیند که ما را در تبریز ببرند. ما هم تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم سه امتیاز که خیلی برای ما مهم است را بگیریم. بازی سختی است و هر دو تیم برای برد وارد زمین می‌شوند. به روزهای آینده امیدواریم و همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی با تراکتور را در تبریز بگیریم و جایگاهمان را جدول مستحکم تر کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋