دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توضیح جالب سیدعباسی از اخراجش مقابل استقلال

یکهو به خودم آمدم و دیدم سرمربی شدم؛ توضیح جالب سیدعباسی از اخراجش مقابل استقلال؛ سرمربی تیم شهرخودرو امیدوار است که مثل دوران بازی اش بتواند نماینده خراسان را از سقوط نجات دهد.

توضیح جالب سیدعباسی از اخراجش مقابل استقلال

به گزارش ورزش، داود سیدعباسی با قبول هدایت شهرخودرو، وارد یک چالش بسیار بزرگ در آغاز راه سرمربیگری اش در لیگ برتر شده است. تیم او بعد از شکست مقابل صنعت نفت در هفته دهم لیگ برتر، موفق شد استقلال ملاثانی را در جام حذفی شکست دهد. شهرخودرو در گام سوم خود با سیدعباسی با سه گل مغلوب استقلال شد. سیدعباسی که در این بازی با کارت قرمز داور روبرو شد، تیمش را به هیچ عنوان مستحق شکست با نتیجه سه بر صفر نمی داند و معتقد است که داور هم در صحنه اخراجش اشتباه کرده است. صحبت های سرمربی شهرخودرو با خبرنگار ما را در ادامه بخوانید:

انتظار شکست 3-0 را نداشتیم
باتوجه به جایگاه استقلال و جایگاه ما این یک بازی حساس بود البته چون تیم ما نتوانسته امتیازات لازم را در این مدت جمع کند، همه بازی ها برایمان شش امتیازی هستند. در نیمه اول و بعد از گل اول که طی غافلگیری خوردیم هر چه سعی کردیم نتوانستیم تیم را جمع کنیم. در نیمه دوم یک بازی خوب به نمایش گذاشتیم و تیم برتر میدان بودیم. در نیمه اول با توجه به شرایط تیم و جوانی بازیکنان سه گل دریافت کردیم، در نیمه دوم اما تیم ما بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و اگر 90 دقیقه کامل بازی را ببینید متوجه می شوید که اختلاف دو تیم سه گل نبود. می توانستیم در چند موقعیت هم فاصله را کم کنیم. بین دو نیمه به بچه ها گفته بودم که نیمه اول را فراموش کنید، فکر کنید که نیمه دوم یک بازی دیگر است و با همه قوا کار کنید. با توجه به درخشش حسینی و بدشانسی نتوانستیم در این نیمه از موقعیت هایمان استفاده کنیم. نه من نه بچه های تیم انتظار شکست سه بر صفر را نداشتیم.

باید روی تمرکز بچه ها کار کنیم
او در پاسخ به این سوال که آیا خلا بازیکن بزرگ باعث نمی شود در دقایق حساس مثل گل اول شیرازه تیم از هم بپاشد گفت: این را قبول دارم. با توجه به شرایط جدول، هر چه با بچه ها صحبت کنیم بازهم آنها تحت فشار هستند. من ده روز است که به تیم شهر خودرو آمده ام و در این مدت موقعیت های زیادی در بازی هایمان ایجاد کردیم ولی باید روی تمرکز بچه ها بیشتر کار کنیم. 

توضیح جالب سیدعباسی از اخراجش مقابل استقلال

ظرف 13-14 دقیقه تمرکز تیم بهم ریخت
در بازی با نفت آبادان ما تیم برتر میدان بودیم ولی داور 5 دقیقه وقت اضافه گرفت و در 95 دقیقه و 48 ثانیه گل خوردیم. این یک گل استثنایی بود که نه روی تاکتیک و نه روی فشار آن را دریافت کردیم. در بازی با استقلال با توجه به بزرگی تیم حریف و شرایط جدول تحت فشار بودیم و باید بعد از دریافت گل اول خیلی زود به بازی بر می گشتیم. ظرف 13-14 دقیقه تمرکز تیم ما بهم ریخت و سه گل خوردیم. شهرخودرو در نیمه دوم شخصیت تیمی خود را مقابل استقلال نشان داد و واکنش تیم در این نیمه امیدوارکننده بود.

متوجه نبودم که زیرپایم بطری آب است!
سرمربی شهرخودرو در خصوص اخراجش در بازی با استقلال گفت: در آن لحظه اصلا عصبانی نبودم. چیزی که من را عصبی می کند باخت تیمم نیست بلکه وجهه ای است که بعد از اخراج پیدا می کنم. من اگر عصبانی می شدم، تیمم به هم می خورد. سعی کردم آرامش داشته باشم که تیمم به بازی برگردد. من در یک صحنه ناخوداگاه عصبانی و به داور معترض شدم. پایم را فقط آوردم بالا ولی اصلا بطری آب را ندیدم و از شانسم بطری خالی بود و 4 متر جلوتر پرت شد. داور چهارم، داور را صدا کرد. من آن لحظه گفتم عیبی ندارد اشتباه کردم و با یک کارت زرد یا تذکر این موضوع حل می شود. لحظه ای که داور کارت قرمز داد شوکه شدم. حتی ناظر بازی به داور چهارم گفت که شما اشتباه متوجه شدید که او گفت بطری را به سمت من پرتاب کرده ولی من اصلا او را ندیدم.
 پای من به بطری خورد ولی اول تذکر است، دوم اخطار و بعد اخراج! به داور گفتم که ناظر هم می گوید اشتباه شده و کارت را برگردان ولی او با خنده گفت که شرمنده من کارت را نشان دادم. به همین راحتی من را از بازی اخراج کردم. با همه احترامی که به مرادمند قائل هستم، یک سوالی دارم که آیا اگر این اتفاق برای یک تیم متمول رخ می داد هم اخراج می کرد؟ من کارم را توجیه نمی کنم ولی نهایت تنبیه کارت زرد بود. تمام اساتیدی که آنجا بودند در پاسخ به این سوال من که پرسیدم آیا اگر مربی دیگری بود هم این کار را می کرد گفتند نه! به روح بردارم این حرف ها را به من زدند. گفتم که شهامت اخراج مربیان بزرگ را داشت که گفتند نه نداشت و اشتباه کرد.

شروع فوتبالم هم راحت نبود
سیدعباسی در مورد شرایط سختی که در شروع کار مربیگری دارد گفت: شروع فوتبال من هم شروع راحتی نبود. همه چیز بستگی به اتفاقاتی دارد که در این برهه رخ می دهد. با همه توان جلو می رویم و بستگی به خواست خدا دارد. وقتی که می خواستم فوتبالم را در فجر شروع کنم، بچه بودم. 7 ماه در این تیم مصدوم بودم و نمی توانستم بازی کنم. روزی که توانستم شروع کرده و خودم را با شرایط وفق دهم اتفاقات خوبی رخ داد. الان هیچ ادعایی ندارم و فشاری هم روی من از سمت باشگاه نیست.

توضیح جالب سیدعباسی از اخراجش مقابل استقلال

یک لحظه خودم را پیدا کردم و دیدم سرمربی شدم
من چهار سال با تیم شهرخودرو از نزدیک در ارتباط بودم. سالی که به آسیا رفتیم در این تیم مربی بودم. یک سال به عنوان مدیر اجرایی و دو سال هم در این تیم بازی کردم. تنها سالی که هیچ خبری از شهرخودرو نداشتم امسال بود که بعد از بازی با نساجی با من تماس گرفتند و واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاد؟ تمام تلاشم را کردم آنها را قانع کنم که به راه حل دیگری برسیم ولی موفق نشدم. نفهمیدم اصلا چه شد و یک لحظه خودم را پیدا کردم و دیدم در این تیم هستم. تا آخرش هم می مانم و ادامه می دهم.


خدا ناصر خان را بیامرزد. سال اولی که به خاطر ناصرخان به مشهد رفتم، ابومسلم دقیقا همین وضعیت را داشت و در آخر جدول حضور داشت. به لطف مردم خراسان و هواداران ابومسلم توانستیم در لیگ بمانیم. الان هم کار خدا را چه دیدی. ما در بعضی از پست ها کمبود داریم ولی با بازیکنان جوان امیدمان به خداست. با همه توان بازی می کنیم تا به شرایط دلخواه برسیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋