دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لوکاکو گفت فرصتش باشد به دنبال جدایی است

میلان اشکرینیار:؛ لوکاکو گفت فرصتش باشد به دنبال جدایی است؛ میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر به تفاوت‌های بین آنتونیو کونته و سیمونه اینزاگی، سرمربیان سابق و فعلی این تیم اشاره کرده است.

لوکاکو گفت فرصتش باشد به دنبال جدایی است

به گزارش ورزش، میلان اشکرینیار در چهار سال اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب اینتر داشته و به یکی از بهترین مدافعان دنیای فوتبال تبدیل شده است. میلان اشکرینیار در مصاحبه ای در مورد احتمال جدایی از این باشگاه صحبت کرده و البته فاش کرد روملو لوکاکو، ستاره جدید چلسی خواهان جدایی از اینتر بوده است.

 

میلان اشکرینیار گفت: "تجربه جدید در خارج از کشور هرگز اتفاق بدی نیست، اما من از بازی در اینتر و زندگی در میلان بسیار خوشحالم و به رفتن فکر نمی کنم. هر چند شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی ممکن است در آینده رخ دهد. ما هنوز در مورد تمدید صحبت نکرده ایم، زیرا قرارداد من در سال 2023 تمام می شود.

 

لوکاکو گفت فرصتش باشد به دنبال جدایی است

 

علیرغم روزهای سخت اینتر در سال 2017، می‌دانستم که به باشگاهی با تاریخچه‌ غنی می‌آیم. تغییر سبک بازی از دفاع چهار نفره به سه نفر دشوار بود، زیرا در گذشته هرگز این کار را انجام نداده بودم و این یک مبارزه سخت برای من بود. اما آنتونیو کونته با من جلسه گذاشته و حرکات را با استفاده از ویدئو برایم توضیح داد. کونته به طور مداوم بازیکنانش را مورد انتقاد قرار داده و این رفتار ذهنیت برنده را در آنها ایجاد می کند.

 

ما نیز حتی اگر بخواهیم مقاومت کنیم در نهایت چاره ای جز پذیرش نداریم. اما سیمونه اینزاگی مانند یکی از هم تیمی‌های من است. او ما را درک کرده، با بازیکنان صحبت کرده، می خندد و شوخی می کند. البته ما با کونته شوخی کردیم، اما اغلب زمانی که دیگر قطعا فاتح اسکودتو شده بودیم.

 

جدایی بازیکنان بزرگ اینتر در تابستان؟ اشرف حکیمی حتی در تمرینات پیش فصل هم شرکت نکرد و روملو لوکاکو نیز به ما می‌گفت که اگر فرصتش را داشته باشد، از اینتر جدا می شود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋