دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شانس رئال مادرید برای صعود از ما بیشتر است

آندر هررا:؛ شانس رئال مادرید برای صعود از ما بیشتر است؛ آندر هررا، هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن از رئال مادرید به عنوان بخت اول صعود در تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان نام برد.

شانس رئال مادرید برای صعود از ما بیشتر است

به گزارش ورزش، تکرار قرعه کشی باعث تغییر در سرنوشت پاری سن ژرمن شد و حالا و به جای منچستریونایتد، آنها باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید بروند. آندر هررا، هافبک باتجربه پاری سن ژرمن در مصاحبه ای در مورد سابقه درخشان رئال مادرید در اروپا صحبت کرده و مدعی شد این تیم برای کسب عنوان قهرمانی حتی نیاز ندارد در بهترین شرایط ممکن خود باشد.

 

آندر هررا گفت: "در تقابل رئال مادرید و پاری سن ژرمن، باشگاهی که سیزده بار قهرمان شده در مقابل باشگاهی که هنوز قهرمان اروپا نشده است کمی از شانس بیشتری برای صعود به دور بعد برخوردار است. بهترین حالت شانس صعود دو تیم 50-50 است، اما حتی لازم نیست رئال مادرید برای فتح لیگ قهرمانان در بهترین شرایط خود باشد.  

 

شانس رئال مادرید برای صعود از ما بیشتر است

 

ما درک می کنیم که مردم از ما انتظار بهترین عملکرد را دارند، اما در اروپا هشت یا 10 تیم دیگر از شانس قهرمانی یکسان برخوردار هستند. تیم هایی مانند منچسترسیتی، لیورپول یا رئال مادرید و البته بایرن مونیخ، البته کارلو آنچلوتی خانه را به خوبی می شناسد و ما هنوز باید تیم خود را بسازیم.

 

تغییر قرعه پاری سن ژرمن از منچستریونایتد به رئال مادرید؟ من قرعه کشی را ندیدم، نه اولی و نه دومی. من همیشه سعی می کنم نسبت به همه تیم ها موضعی توام با احترام داشته باشم؛ چه در مقابل رئال مادرید، به عنوان بزرگ ترین باشگاه تاریخ اروپا، چه یانگ بویز که احترام زیادی برای این تیم نیز قائلم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋