دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نمی توانم خودم را با لیونل مسی مقایسه کنم

هاکان چالهان اوغلو؛ نمی‌توانم خودم را با لیونل مسی مقایسه کنم؛ هاکان چالهان اوغلو، ستاره جدید اینتر مدعی شد بعد از جدایی از میلان دوران دشواری را سپری کرده است.

نمی‌توانم خودم را با لیونل مسی مقایسه کنم

به گزارش ورزش، هاکان چالهان اوغلو برای تمدید قرارداد با میلان به توافق نرسیده و در فصل تابستان و با انتقالی آزاد راهی رقیب همشهری یعنی اینتر شد. هاکان چالهان اوغلو که در این مدت نمایش درخشانی در ترکیب تیم جدیدش داشته، در مورد تخصص خود در نواختن ضربات ایستگاهی و البته رویارویی با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

 

هاکان چالهان اوغلو گفت: "زمانی که به اینتر نقل مکان کردم، عواقب شخصی زیادی در انتظارم بود و در این شرایط روزهای دشواری داشتم. به هر حال میلان هفت فصل بود که در لیگ قهرمانان اروپا شرکت نکرده بود و دلایل مختلفی در مورد جدایی من وجود دارد که مدیران میلان در مورد آن توضیحی نداده اند.

 

نمی‌توانم خودم را با لیونل مسی مقایسه کنم

 

باز کردن دروازه میلان در دربی؟ من بعد از گلزنی بسیار خوشحال بودم، زیرا در این مدت دشواری های زیادی را متحمل شدم. آنها در اینتر از من خیلی خوب استقبال کردند. از زمانی که در میلان بازی می کردم به  زندگی ایتالیا عادت کردم و حالا نیز زبان ایتالیایی بلدم. این تیم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و فکر می کنم ما تیم بهتری نسبت به میلان داریم.

 

گلزنی از پشت محوطه و ضربات آزاد؟ من هرگز نمی‌توانم خودم را با لیونل مسی مقایسه کنم، اما قرار گرفتن در رتبه دوم از حیث گلزنی به این روش برای من افتخار ویژه‌ای است. من همیشه سعی می کنم ضربات از راه دور را امتحان کنم و تخصص من شوت زدن از بیرون محوطه است.

 

دیدار در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول؟ مسابقه سختی مقابل یک حریفی بسیار قدرتمند در پیش داریم. اما ما مقابل رئال مادرید هم در خانه و هم در خارج از خانه خوب کار کردیم، اما متأسفانه شکست خوردیم. اشتباهات را تحلیل خواهیم کرد و من بسیار کنجکاو هستم که با لیورپول روبرو شوم."

 

نمی‌توانم خودم را با لیونل مسی مقایسه کنم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋