دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شکست یاران نادری قبل از تعطیلات

آلتای اسپور در حضور مدافع ایرانی خود مقابل کاسیم پاشا مغلوب شد.

شکست یاران نادری قبل از تعطیلات

به گزارش ورزش، در یکی از مسابقات هفته نوزدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم آلتای اسپور در حالی که برای چهارمین دیدار متوالی محمد نادری را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۱۴ امروز در آخرین بازی نیم‌فصل اول به مصاف تیم قعرنشین کاسیم پاشا رفت.

شاگردان مصطفی دنیزلی در آلتای اسپور که در هفته‌های اخیر روند نزولی داشتند و دور از شرایط آرمانی ابتدای فصل بودند، امروز هم با شکست از زمین بیرون رفتند و چهارمین باخت پیاپی را مقابل کاسیم پاشا تجربه کردند.

یاران نادری که پیش از این در ۱۰ مسابقه از ۱۸ بازی خود شکست خورده بودند، امروز هم در حالی که یک گل مردود با تصمیم کمک داور ویدئویی زدند و یک پنالتی هم وارد دروازه آنها نشد، در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر مقابل کاسیم پاشا شکست خوردند تا در پایین جدول بمانند.

شکست یاران نادری قبل از تعطیلات

تیم فوتبال آلتای اسپور با شکست خارج از خانه در آخرین مسابقه دور رفت فصل ۲۲-۲۰۲۱ سوپر لیگ ترکیه مقابل کاسیم پاشا، ۱۸ امتیازی ماند و در رتبه شانزدهم جدول ایستاد.

محمد نادری، مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور که از ابتدای فصل تا هفته دهم سوپر لیگ ترکیه حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت، پس از یک مصدومیت و تعویض زودهنگام مقابل ینی مالاتیا اسپور، امروز هم چنین شرایطی را مقابل کاسیم پاشا تجربه کرد.

نادری که در دقیقه ۱۰ دیدار مقابل کاسیم پاشا و برای دومین هفته متوالی کارت زرد گرفته بود، در دقیقه ۲۴ به دلیل آسیب‌دیدگی از ترکیب تیمش خارج شد تا چهاردهمین بازی فصل او نیمه تمام بماند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋