دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سه گانه تاریخی پس از 34 سال در تیررس رئال

سه گانه تاریخی پس از 34 سال در تیررس رئال

گزارش مارکا؛ سه گانه تاریخی پس از 34 سال در تیررس رئال؛ رئال مادرید می تواند در پایان فصل و پس از 34 سال در لالیگا فاتح سه‌گانه‌ای دیگر شود.

به گزارش ورزش، رئال مادرید چهارشنبه شب گذشته با وجود 11 غایب توانست در زمین بیلبائو به برتری 1-2 دست پیدا کند. پیش از این و با تساوی سویا در مقابل بارسا، قهرمانی رئال در نیم فصل قطعی شده بود و از سه شنبه شب مشخص بود که رئال به عنوان قهرمان زمستانی لالیگا به تعطیلات خواهد رفت.

برتری رئال در زمین بیلبائو با دو گل کریم بنزما حاصل شد تا کهکشانی ها 46 امتیازی شوند. با یک بازی بیشتر، رئال مادرید 8 امتیاز بیشتر از سویا دارد، نسبت به رئال بتیس تیم سوم جدول 13 امتیاز بیشتر اندوخته و فاصله با اتلتیکو و بارسلونا نیز 16 و 18 امتیاز است. فاصله ای قابل توجه که باعث شده بسیاری لالیگا را همین‌جا تمام شده بدانند.

سه گانه تاریخی پس از 34 سال در تیررس رئال

رئال حالا یک سه گانه تاریخی دیگر در لالیگا را نشانه رفته است. تیم تحت هدایت کارلتو نه تنها مدعی شماره یک قهرمانی لالیگاست که دو جایزه بهترین گلزن یعنی ال پیچیچی و بهترین دروازه بان یا همان زامورا را نیز در تیررس دارد.

پس از 19 بازی، کریم بنزما با ثبت 15 گل به تنهایی و بی رقیب صدرنشین جدول گلزنان است و تیبو کورتوا نیز با دریافت 16 گل در رقابت با بونو گلر سویا که 13 گل دریافت کرده و اونای سیمون گلر بیلبائو(16 گل)، مهمترین شانس های جایزه زامورا محسوب می شوند. کورتوا پیش از این دو بار با اتلتیکو و یک بار با رئال برنده عنوان زامورا شده است.

سه گانه تاریخی پس از 34 سال در تیررس رئال

اخرین بار فصل 88-1987 یعنی 34 سال پیش بود که رئال این سه گانه را در لالیگا به دست آورد. رئال قهرمان لالیگا شد، هوگو سانچز عنوان ال پیچیچی را از آن خود کرد و پاکو بویو نیز زامورا را صاحب شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋