دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیگ یگ. روانخواه با شکست شروع کرد

لیگ یگ. روانخواه با شکست شروع کرد

استقلال ملاثانی 2-سایپا 1؛ لیگ یگ/ روانخواه با شکست شروع کرد؛ تیم سایپا با سرمربی جدید خود هم شکست خورد.

به گزارش ورزش، تیم فوتبال سایپا در حالی پای به هفته یازدهم گذاشت که 11 امتیاز کسب کرده و در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار داشت. این شرایط باعث شد تا پس از شکست هفته گذشته مقابل شمس آذر، مدیران سایپا تصمیم به کنار گذاشتن سعید اخباری و انتخاب امید روانخواه بگیرند.

امید روانخواه که فصل گذشته با بادران در یک قدمی صعود قرار داشت اما این اتفاق رخ نداد، برای احیای سایپا و رساندن این تیم به جمع مدعیان جانشین اخباری شد. او امروز در گام اول تیمش را مقابل استقلال ملاثانی در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول به میدان فرستاد.

استقلال ملاثانی شرایطی بدتر از سایپا طی ده هفته اخیر داشت و آخرین برد این تیم به هفته دوم لیگ دسته یک بر می گشت. شاگردان ابراهیم اشکش یک برد، ۴ تساوی و ۵ شکست داشتند و در هفت بازی اخیرشان تنها دو امتیاز کسب کرده بودند.

لیگ یگ. روانخواه با شکست شروع کرد

نبرد قعرنشینان لیگ یک از ساعت 14 امروز و با برتری استقلال شروع شد. رضا جباری خیلی زود دروازه سایپا را باز کرد تا میزبان زیر ده دقیقه از حریف پیش بیافتد. مهران مستاجران پیش از پایان نیمه اول و در دقیقه 41 گل دوم را هم وارد دروازه سایپا کرد.

استقلال ملاثانی که با ایجاد اختلاف دو گل، حاشیه امنیت خوبی در نیمه دوم داشت، توانست در 45 دقیقه دوم از پیروزی خود به خوبی محافظت کند؛ حملات سایپا تا پایان دقیقه 90 حاصلی نداشت تا اینکه در وقت های اضافه داور یک پنالتی به سود این تیم اعلام کرد؛ حسین مالکی در دقیقه 3+90 این پنالتی را به گل تبدیل کرد ولی فرصتی برای جبران گل دوم وجود نداشت تا سایپا در گام نخست با روانخواه هم شکست بخورد.

استقلال ملاثانی با کسب این پیروزی 10 امتیازی شده و در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت. این تیم می تواند با کسب چند برد دیگر تا میانه های جدول هم صعود کند. در سمت مقابل سایپا 11 امتیازی ماند تا فرصت صعودی چند پله ای در جدول را از دست بدهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋