دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چهار تلاش نافرجام حسین زاده برای گلزنی (عکس)

امیرحسین حسین زاده روز گذشته می توانست نامش را در میان گلزنان دیدار با شهرخودرو به ثبت برساند ولی این اتفاق رخ نداد.

چهار تلاش نافرجام حسین زاده برای گلزنی (عکس)

به گزارش ورزش، اگر بخواهیم لیستی از بازیکنان بدشانس هفته یازدهم لیگ برتر را تهیه کنیم، قطعا نام امیرحسین حسین زاده در میان نفرات نخست این فهرست جای می گیرد. بازیکن جوانی که حداقل 4 مرتبه تا آستانه باز کردن دروازه شهرخودرو پیش رفت ولی هربار دست خالی از مقابل دروازه رقیب بازگشت.

توپ گیری مهدی پور در میانه زمین شهرخودرو و پاس او به حسین زاده با چند متر پیش روی این بازیکن جوان همراه بود. او با یک تصمیم درست و ضربه ای بغل پا، کات دار و دیدنی، توپ را به گوشه دروازه میزبان فرستاد که با پرش بلند میلاد فراهانی و واکنش بسیار خوب این دروازه بان، توپ راهی کرنر شد تا بازیکن جوان نتواند یکی از زیباترین گل های هفته را به ثمر برساند.

چهار تلاش نافرجام حسین زاده برای گلزنی (عکس)

این یکی از 4 موقعیت مهمی است که بازیکن جوان استقلال در دیدار برابر شهرخودرو به دست آورد و در رسیدن به گل ناکام بود. فرصت نخست او در ثانیه های پایانی نیمه نخست به دست آمد. کرنری که مهدی پور ارسال کرده بود را مدافعین شهرخودرو برگشت دادند. توپ در پشت محوطه جریمه به حسین زاده رسید و او با یک دریبل سالنی مدافع حریف را از پیش رو برداشت و در حالیکه فرصت خوبی برای شوت زنی داشت اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

این بازیکن در نیمه دوم نیز بخت گلزنی خوبی را از دست داد. حرکت بسیار خوب تیمی بازیکنان استقلال از راست با پاس مهدی پور به یامگا همراه شد. ارسال این بازیکن در دهانه دروازه به رودی ژستد رسید و این بازیکن در تصمیمی جالب توجه با پشت پا، توپ را برای حسین زاده ای فرستاد که پشت محوطه جریمه منتظر دریافت توپ بود ولی شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

چهار تلاش نافرجام حسین زاده برای گلزنی (عکس)

آخرین موقعیتی که این بازیکن از دست داد نیز به دقایق پایانی بازی برمی‌گردد. جایی که رضا آذری در محوطه جریمه توپ را هر طوری که بود به حسین زاده رساند و این بازیکن نیز با یک شلیک محکم توپ را به سمت دروازه حریف زد و در حالیکه همگان گمان می کردند توپ وارد دروازه شده و حتی فراهانی سنگربان شهرخودرو نیز تنها نظاره گر این صحنه بود، توپ با اختلاف بسیار کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت و حسین زاده نیز با عصبانیت روی زمین نشست و بر بخت بدش لعنت فرستاد!

به هر شکل تلاش های گسترده این بازیکن برای گلزنی و باز کردن دروازه شهرخودرو بی نتیجه بود. امیرحسین حسین زاده بازیکن جوانی که با وجود سن کم به یکی از مهره های اصلی ترکیب تیم فرهاد مجیدی تبدیل شده، امیدوار است که در بازی های بعدی این ناکامی را جبران کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋