دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قایدی پیکان، متخصص گلزنی به مدعیان (عکس)

مهاجم جوان پیکان بار دیگر مقابل یک تیم مدعی در فوتبال ایران موفق به گلزنی شد.

به گزارش ورزش، باشگاه پیکان تهران که طی یکی دو سال گذشته با بهره گیری از استعدادهای جوان که اکثر آنها پرورش یافته در آکادمی این باشگاه هستند نتایج خوبی به دست آورده است. این باشگاه با مدیریت اکبر محمدی که در رده های پایه فوتبال سوابق فراوانی دارد و ستاره های زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده، در بحث توجه به پایه ها پیشتاز است .


یکی از محصولات آکادمی پیکان که جزو نفرات فیکس این تیم در لیگ برتر محسوب می‌شود و مورد اعتماد مجتبی حسینی قرار گرفته، علیرضا کوشکی است. این بازیکن 22 ساله که عضو تیم ملی امید ایران هم هست، در خط حمله خودروسازان نقش مهمی را ایفا می‌کند.

قایدی پیکان، متخصص گلزنی به مدعیان (عکس)


کوشکی تکنیکی که خیلی‌ها سبک بازی اش را به مهدی قایدی تشبیه می‌کنند، روز گذشته گل اول پیکان مقابل سپاهان را به ثمر رساند و زمینه ساز برد ارزشمند خودروسازان در اصفهان شد.


نکته قابل توجه درباره کوشکی اینکه او در گلزنی به مدعیان قهرمانی فوتبال ایران تبحر خاصی دارد. او علاوه بر گلی که دیروز وارد دروازه سپاهان کرد، هفته گذشته پنالتی گرفته شده برای پیکان مقابل پرسپولیس را با ضربه ای چیپ و دیدنی وارد دروازه حامد لک کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

قایدی پیکان، متخصص گلزنی به مدعیان (عکس)


کوشکی همچنین فصل گذشته نیز در جریان تساوی یک بر یک پیکان و سپاهان تک گل تیمش را به ثمر رساند تا نشان بدهد در باز کردن دروازه مدعیان و تیم های بزرگ فوتبال ایران تخصص دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋