دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جعفری: جفت پنالتی ها را می شد نگیرد

جعفری: جفت پنالتی‌ها را می‌شد نگیرد

گل زدن کمترین کاری بود که انجام دادم؛ جعفری: جفت پنالتی‌ها را می‌شد نگیرد!؛ رضا جعفری اولین گلش را برای نساجی در این فصل در دیدار برابر مس رفسنجان به ثمر رساند‌.

به گزارش ورزش، نساجی در یک بازی جنجالی مس رفسنجان را ۲ بر یک از پیش رو برداشت و با ۱۴ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت رضا جعفری در این مورد به خبرنگار ما گفت: اول از همه خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و همانطور که می دانید مس هزینه زیادی کرده و یکی از مدعیان کسب سهمیه است اما ما با انجام یک بازی منسجم و روان توانستیم این تیم را در زمین خودش شکست دهیم و یک برد شیرین را رقم بزنیم.


او که اولین گلش را در این فصل به ثمر رساند ادامه داد: تلاش همه بچه ها بود و من یک گل ساده زدم و آنجایی که باید قرار داشتم و توپ را وارد دروازه کردم. کار فردی مهم نیست و بچه های ما با هم متحد هستند تا تیم یک رتبه خوب بگیرد و اگر جایگاه خوبی داشته باشیم همه به چشم می آیند. باز هم خداراشکر کمترین کاری که می‌توانستم بکنم و گل بزنم را انجام دادم و به تیم کمک کردم.


هافبک نساجی در مورد دو پنالتی که گرفته شد توضیح داد: من در چند سالی که در لیگ برتر بازی می‌کنم  تا به حال این داور را ندیده بودم و رویش شناخت نداشتم! سوتهایش کمی با ترس همراه بود در مورد پنالتی که برای مس رفسنجان گرفت به صحنه نزدیک بودم و به نظرم می توانست نگیرد و البته صادقانه بخواهم بگویم جفت پنالتی ها را می توانست نگیرد زیرا صحنه خاصی نبود و بدتر از آن ها اتفاق می افتد و پنالتی گرفته نمی‌شود ولی قضاوتی بود که انجام شد. در  صحنه پنالتی تیم مس همه ما به محمد مدافع مان گفتیم که بایست و او هم گوش کرد و هیچ کاری انجام نداد و بازیکن حریف با زرنگی خودش پنالتی گرفت. عموما پنالتی را راحت نمی گیرند و به سختی انجام می‌شود ولی در این بازی اینگونه نبود.

جعفری: جفت پنالتی‌ها را می‌شد نگیرد


جعفری در مورد اعتقاد محمد ربیعی مبنی بر این که وقت اضافه باید بیشتر گرفته می‌شد توضیح داد: قطعا تجربه آقای ربیعی از من بیشتر است ولی هیچ وقت تعویض جزو وقت اضافه نیست. تعویض و شادی گل جزو وقت بازی حساب می‌شود. قطعاً ایشان به دلیل شرایط باخت و فشار بازی این حرف را زده است.  وقت زیادی تلف نشد وسر صحنه پنالتی دعوا شد که همان چهار دقیقه بود. 


او در مورد دیدار بعدی با نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: نفت مسجدسلیمان تیم خیلی خوبی است ولی ما قطعا برای سه امتیاز به این بازی می رویم و تمام تلاشمان را می کنیم که پیروز شویم.
جعفری یادآور شد: زمین شهدای ساری مناسب سبک بازی که ما انجام می‌دهیم نیست و طوری شده بود که هر تیمی می آمد انگار همان تیم میزبان بود و این موضوع به ضرر ما بود و تیم‌های حریف با دفاع کردن می توانستند امتیاز بگیرند ولی مدیریت باشگاه با تلاش هایی که داشتند توانستند استادیوم نقش جهان را بگیرند، امیدوارم با انجام یک بازی با کیفیت سه امتیاز را بگیریم‌.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋