دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ماجرای گردنبند خبرساز هافبک استقلال در مشهد

یزدانی به مهدی‌پور: کارت زردت را پرپر کردم!؛ ماجرای گردنبند خبرساز هافبک استقلال در مشهد؛ مدافع استقلال طی توییتی ماجرای جالبی از بازی دیروز را شرح داده است.

ماجرای گردنبند خبرساز هافبک استقلال در مشهد

به گزارش ورزش، سیاوش یزدانی مدافع استقلال در بازی روز گذشته مقابل شهرخودروی مشهد مانع از نشان دادن اخطار به مهدی مهدی پور شده است. 


ماجرا از این قرار است که مهدی پور فراموش می کند گردنبند خود را در بیاورد و بعد وارد زمین شود. داور چهارم مسابقه نیز متوجه این اتفاق نمی شود. از سوی دیگر در یک صحنه مهدی پور روی زمین می افتد و یزدانی می بینید که او گردنبند به گردن دارد. مساله ای که اگر داور آن را می دید یک کارت زرد به مهدی پور نشان می داد.


سیاوش یزدانی که متوجه این مساله شده بود، سریعا خودش را به هم تیمی اش می رساند و به او گوشزد می کند که گردنبند را داخل لباس کند واز زمین خارج شود و بعد که آن را در آورد برگردد.


مدافع باتجربه استقلال این داستان را با روایتی جالب در توییتر خود مطرح کرده و خطاب به مهدی پور گفته که مانع از دریافت کارت زرد او شده است.

ماجرای گردنبند خبرساز هافبک استقلال در مشهد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋