دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

این دروازه بان 70 دقیقه با درد ایستادگی کرد(عکس)

دروازه بان پیکان روز گذشته حدود 70 دقیقه با درد مقابل سپاهان بازی کرد.

به گزارش ورزش، فرهاد مجد کرمانشاهی بعد از یک بازی غیبت در ترکیب پیکان و عدم حضور مقابل پرسپولیس، با نظر مجتبی حسینی روز گذشته دوباره مقابل سپاهان به ترکیب خودروسازان برگشت و نمایش خوبی داشت.


کرمانشاهی در دقایق ابتدایی مسابقه با سپاهان یک سیو فوق العاده داشت که همین اتفاق باعث شد تا پیکان در بازی بماند و بازیکنان این تیم با روحیه بالاتری به کارشان ادامه بدهند.


پیکانی ها اگرچه روی ضد حملات در بازی دیروز بارها خط دفاع سپاهان را اذیت کردند و دو گل این تیم نیز به همین شکل به ثمر رسید و باعث پیروزی شان شد امااین برد را مدیون فرهاد کرمانشاهی نیز هستند.

این دروازه‌بان 70 دقیقه با درد ایستادگی کرد(عکس)


کرمانشاهی در این دیدار با عکس العمل های فوق العاده اش چندین بار باعث نجات تیمش شد. نکته جالب درباره او اینکه حوالی دقیقه 20 در برخوردی که با مدافع خودی و مهاجم سپاهان داشت، او از ناحیه پهلو بشدت آسیب دید و چندین بار روی زمین افتاد اما سرخم نکرد و یکی از تعویض های تیمش را نسوزاند.


این دروازه بان در بین دو نیمه از سوی پزشکان مداوا شد و به طور کلی می توان گفت حدود 70 دقیقه با درد شدید از ناحیه پهلو بازی را ادامه داد و با همین شرایط هم روز خوبی را سپری کرد. در نهایت هم بازیکنان و اعضای کادرفنی پیکان اولین نفر به سراغ کرمانشاهی رفتند و به او تبریک گفتند.

این دروازه‌بان 70 دقیقه با درد ایستادگی کرد(عکس)

این دروازه‌بان 70 دقیقه با درد ایستادگی کرد(عکس)

این دروازه‌بان 70 دقیقه با درد ایستادگی کرد(عکس)

عکس: رسول شجاعی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋