دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کارت قرمزی که کار تراکتور را سخت کرد

محمدی، محروم از رویارویی با تیم سابق؛ کارت قرمزی که کار تراکتور را سخت کرد؛ مدافع باتجربه تراکتور با دریافت کارت قرمز دیدار هفته آینده تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان را از دست داد.

به گزارش ورزش هادی محمدی که یکی از مهره‌های کلیدی خط دفاعی تراکتور به شمار می‌رود، روز گذشته در ترکیب اصلی تیمش برای دیدار با هوادار تهران قرار گرفته بود و در کنار عبدالله حسینی ماموریت مهار مهاجمان هوادار را برعهده داشت که زوج باتجربه خط دفاعی تراکتور نتوانستند در انجام ماموریت محوله موفق باشند و دروازه تراکتور نیز روی ارسال از سمت چپ باز شد.

به جز دریافت گل، محمدی که بازی درگیرانه‌ای را از خود به نمایش گذاشت، در دقیقه 74 با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد و تنها 9 دقیقه بعد از دریافت کارت زرد اول، خطای مجدد این مدافع باتجربه تراکتور سبب شد تا سیدرضا مهدوی با کارت قرمز خود هادی محمدی را از ترکیب تراکتور اخراج کند.

کارت قرمزی که کار تراکتور را سخت کرد

کارت قرمزی که کار تراکتور را سخت کرد

اخراجی که باعث شد تا شاگردان سولدو 10 دقیقه پایانی مسابقه را با یک بازیکن کمتر دنبال کنند.

این سرمربی باتجربه کروات حالا دردسر بزرگی برای بازی هفته آینده تیمش در خانه مقابل ذوب‌آهن اصفهان دارد؛ چرا که در غیاب مدافع 30 ساله و باتجربه خود، باید احتمالاً یک بازیکن جوان را به ترکیب تراکتور اضافه کند.

از سوی دیگر هادی محمدی که سابقه پوشیدن پیراهن ذوب‌آهن را هم در کارنامه خود دارد، با دریافت کارت قرمز مقابل هوادار، رویارویی با تیم سابق خود را هم از دست داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋