دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت عجیب سنگربان ایرانی از مالدیو

بازگشت عجیب سنگربان ایرانی از مالدیو

آخوندی نیامده کارت قرمز گرفت!؛ بازگشت عجیب سنگربان ایرانی از مالدیو؛ سنگربان تیم ملی فوتسال زنان ایران بازگشت جالب‌توجه بعد از حضور در تورنمنتی بین‌المللی در مالدیو، به رقابت‌های لیگ داخلی داشت.

به گزارش ورزش پیروزی 4-0 تیم فوتسال زنان پیکان مقابل مس رفسنجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان ایران در روزی رقم خورد که بازی بسیار پربرخورد و جنجالی دنبال می‌شد و زری فتحی داور بین‌المللی فوتسال ایران روز سختی را در رفسنجان سپری کرد اما با این‌حال قضاوت موفقی داشت و توانست عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد.

در نیمه نخست این مسابقه پربرخورد، اعظم آخوندی سنگربان تیم فوتسال زنان پیکان که در یک ماه گذشته در جمع خودروسازان نبود و با قرارداد قرضی به تورنمنتی بین‌المللی در مالدیو رفته بود و توانسته بود در آنجا هم عضو تیم قهرمان باشد و هم این‌که برترین دروازه‌بان رقابت‌ها قلمداد شود، با کارت قرمز فتحی از زمین مسابقه اخراج شد.

اخراجی دردسرساز برای پیکان، چرا که به جز محرومیت مقابل مس رفسنجان، آخوندی مسابقه حساس هفته آینده برابر نصر فردیس کرج را هم از دست داد و حالا نیلوفر اردلان چالش سختی برای انتخاب دروازه‌بان تیمش دارد؛ هر چند که بعد از اخراج اعظم آخوندی، مهدیه محمودی‌نیا سنگربان دوم پیکان روز خوبی را سپری کرد و توانست کلین‌شیت تیمش را حفظ کند.

به جز اخراج آخوندی در نیمه دوم، مهسا کمالی بازیکن باتجربه مس رفسنجان هم از زمین مسابقه خارج شد تا دو تیم هر کدام با یک اخراج بازی بزرگ هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان را به پایان برسانند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋