دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توخل: تحت تاثیر عملکرد درخشان کپا قرار گرفتم

توخل: تحت تاثیر عملکرد درخشان کپا قرار گرفتم

توماس توخل، سرمربی چلسی، از عملکرد کپا آریزابالاگا و حرفه‌ای‌گری این دروازه‌بان تمجید کرد.

به گزارش ورزش، کپا در حال حاضر پس از ادوارد مندی به دروازه‌بان دوم چلسی تبدیل شده اما عملکرد خوبش از چشم توماس توخل دور نمانده است.

این دروازه‌بان 27 ساله در این فصل تنها شش بازی انجام داده اما با دو مهار عالی در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه برابر برنتفورد باعث شد که تیمش به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

مندی آماده است تا در دیدار برابر استون ویلا در لیگ برتر بار دیگر به ترکیب اصلی آبی‌های لندن برگردد اما توخل از این که گزینه‌های متفاوتی در دروازه در اختیار دارد خوشحال به نظر می‌رسد.

این مربی آلمانی در این باره گفت:« من در مجموع بسیار خوشحال هستم. شاید خوشحالی واژه درستی نباشد اما من واقعا تحت تاثیر عملکرد کپا قرار گرفتم. این موضوع دیگر باعث شگفتی نیست چون او از نظر فردی، شخصیتی و ورزشی در شرایط روانی‌ای قرار دارد که می‌تواند برای ما بدرخشد چون او در این کار بهترین است.»

 

توخل: تحت تاثیر عملکرد درخشان کپا قرار گرفتم

 

توخل ادامه داد:« این چیزی است که او هر روز در تمرینات به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل پاداش دریافت می‌کند. من کاملا مطمئن هستم که او به همین دلیل می‌تواند در زمین چنین نمایش خوبی داشته باشد. بسیار خوشحال هستم چون ما نیاز داریم او در چنین سطحی باشد. دروازه‌بان‌ها گروه قدرتمندی هستند و کپا عضو مهمی از این گروه است.»

چلسی در طول هفته‌های اخیر با مشکلات بسیاری مواجه بوده و شیوع ویرس کرونا در این تیم بخشی از این مشکلات بوده است.

اما حالا تست روملو لوکاکو و کالوم هادسون اودوی منفی شده و این دو نفر بار دیگر به تمرینات چلسی برگشته‌اند تا توخل بتواند در دیدار برابر استون ویلا از آنها استفاده کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋