دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

طلسم ژستد پس از 498 دقیقه شکسته شد (عکس)

طلسم ژستد پس از 498 دقیقه شکسته شد (عکس)

رودی ژستد مهاجم استقلال که به دلیل عدم گلزنی مورد انتقاد قرار گرفته بود، طلسم ناکامی هایش را در مشهد شکست.

به گزارش ورزش، رودی ژستد بازیکنی بود که استقلالی ها از پانه‌تولیکوس یونان به خدمت گرفتند تا مشکل گلزنی آبی ها را حل کند. او از هفته چهارم و دیدار برابر فجرسپاسی برای تیمش به میدان رفت اما عملکرد او در هفته های نخست رضایت هواداران را جلب نکرد که علت اصلی آن نیز عدم هماهنگی او با هم تیمی هایش بود.

این بازیکن بلند قامت و فرانسوی الاصل، رفته رفته توانست در ترکیب استقلال با سایر بازیکنان به هماهنگی برسد و این مسئله در روند بازی او مشهود بود تا اینکه در دیدار برابر پیکان، ژستد نخستین تأثیرگذاری خود بر روی گل های تیمش را به ثبت رساند و با یک ضربه سر، زمینه ساز گل سیاوش یزدانی شد.

طلسم ژستد پس از 498 دقیقه شکسته شد (عکس)

مهاجم خارجی آبی ها در دیدار برابر سپاهان نیز دوباره با یک ضربه سر زمینه ساز گل حساس و 3 امتیازی تیمش بود. او در بهترین شرایط ممکن توپ را برای سلمانی کاشت و این بازیکن نیز با شلیکی دیدنی توپ را به قعر دروازه حریف فرستاد و حالا رودی ژستد برای سومین دیدار متوالی استقلال در لیگ برتر، روی گل های تیمش تأثیر مستقیم می گذارد.

طلسم ژستد پس از 498 دقیقه شکسته شد (عکس)

در حالیکه استقلال در مشهد بازی کاملا برتری را برابر پدیده به نمایش گذاشته بود و با یک گل نیز پیش بود، ارسال جعفر سلمانی از سمت چپ به روی دروازه نصیب آرمان رمضانی شد. مدافع پدیده برای دفع این موقعیت روی توپ رمضانی تکل زد و بازی برای لحظاتی ثانیه هایی گره خورد و توپ میان پاهای بازیکن پدیده بود که کوین یامگا از راه رسید و با پاس به رودی ژستد، فرصت خوبی را برای او مهیا کرد.

طلسم ژستد پس از 498 دقیقه شکسته شد (عکس)

مهاجم اهل کشور بنین نیز با یک شوت محکم، توپ را به گوشه دروازه پدیده و میلاد فراهانی فرستاد و استقلال را به گل دوم رساند. رودی ژستد سرانجام پس از گذشت 498 دقیقه توانست به طلسم گل نزدن هایش پایان دهد. او تا پیش از این دیدار توانسته بود 2 پاس گل بدهد و حالا نیز در آستانه 3 دیدار حساس برابر فولاد، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان پای این بازیکن به گلزنی باز شده که بهترین خبر ممکن برای استقلالی ها و فرهاد مجیدی است.

طلسم ژستد پس از 498 دقیقه شکسته شد (عکس)

بازی استقلال و  پدیده در نیمه نخست با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسیده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋