دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مطهری: این شیوه بیانیه نویسی اصلا قشنگ نیست

همه تیم‌ها از داوری نفع برده‌اند یا ضرر کرده‌اند؛ مطهری: این شیوه بیانیه نویسی اصلا قشنگ نیست؛ مربی پرسپولیس به انتقاد از شیوه بیانیه نویسی که از سوی باشگاه‌ها دنبال می شود پرداخت.

مطهری: این شیوه بیانیه نویسی اصلا قشنگ نیست

به گزارش ورزش، حمید مطهری مربی پرسپولیس در آستانه بازی این تیم مقابل ذوب آهن درباره شرایط تیمش گفت: همیشه صحبت کردم که بازی های لیگ هر کدام برای ما مثل فینال می ماند و سعی می کنیم بازی به بازی پیش برویم و خودمان را به حریفان دیکته کنیم. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و از نفرات خوبی بهره می برد.

وی درباره بیانیه باشگاه ذوب آهن و تغییر کمک داور این بازی گفت: نظر شخصی خودم است و نظر باشگاه ما نیست. من مخالف اینگونه بیانیه ها هستم. همین کمک داور محترم کمک بازی با نفت آبادان هم بودند و آن گل ما را نپذیرفت. اگر ما هم بخواهیم هر بار بیانیه بدهیم کار قشنگی نیست. این کارها طبیعی است و تیم ها بعضی اوقات متضرر می شوند و بعضی اوقات هم نفع می برند.

مربی پرسپولیس درباره نمایش بازیکنان جوان این تیم (شجاعی و شریفی) و حضور آنها در ترکیب اصلی گفت: همیشه گفتم که تیم ما تیمی است که از نظر کار تیمی فوق العاده است. تمامی بازیکنان ما که ارزشمند است در این کار قرار می گیرند و این بازیکنان هم به بهترین شکل کار درخواستی ما را انجام می دهند. در طول فصل هم قطعا به همه بازی خواهد رسید و مهم این است که کارهای تاکتیکی را به بهترین شکل دنبال کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋