دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بایرن مونیخ خواهان انقلاب در قوانین نقل وانتقالات شد

بایرن مونیخ خواهان انقلاب در قوانین نقل‌وانتقالات شد

بعضی‌ به راحتی قوانین را دور می‌زنند؛ بایرن مونیخ خواهان انقلاب در قوانین نقل‌وانتقالات شد؛ اولیور کان مدیر اجرایی بایرن مونیخ شرایط فعلی بازار نقل و انتقالات را عادلانه نمی داند.

به گزارش ورزش، باشگاه بایرن مونیخ نیز مثل بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی از ناحیه پاندمی کرونا متحمل ضرر اقتصادی شد و این مساله تبعاتی سخت هم به دنبال داشت.

بایرن مونیخ خواهان انقلاب در قوانین نقل‌وانتقالات شد

برای مثال می توان به شکست مذاکرات با داوید آلابا اشاره کرد. بایرن مونیخ به خاطر مشکلات اقتصادی توان پرداخت دستمزد مورد نظر ستاره اتریشی را نداشت و او در نهایت به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شد. شرایطی که اکنون در مورد تمدید با تولیسو، نیکو زوله و اولرایش نیز وجود دارد و هر سه در انتهای فصل بازیکن آزاد خواهند بود.

بایرن مونیخ خواهان انقلاب در قوانین نقل‌وانتقالات شد

بایرن همچنین قصد تمدید با کینگزلی کومان و روبرت لواندوفسکی را هم دارد. در چنین شرایطی اولی کان مدیر اجرایی بایرن که از اسطوره‌های باشگاه و در مجموع فوتبال آلمان محسوب می شود، در مصاحبه جدید خود خواهان تغییراتی در قوانین نقل و انتقالات شد و گفت:« یوفا باید قانونی وضع کند که باشگاه ها دارای سقف مشخصی برای پرداخت دستمزد باشند. یعنی یک مبلغی تعیین شود که باشگاهی نتواند بالاتر از آن را به بازیکنانش پرداخت کند.

بایرن مونیخ خواهان انقلاب در قوانین نقل‌وانتقالات شد

بودجه پرداخت دستمزدها نیز باید مشخص و معین باشد. الان باشگاه هایی هستند که قوانین را دور می زنند بدون اینکه با جریمه خاصی روبرو شوند. یوفا باید جریمه هایی واقعی و سختگیرانه حتی برای باشگاه های بزرگی که قانون را رعایت نمی کنند، در نظر بگیرد. باید رقابت بین باشگاه ها در بازار نقل و انتقالات به تعادل برسد و همه چیز کنترل شده باشد. الان من چنین وضعیتی را در فوتبال اروپا نمی بینم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋