دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسا و احتمال جذب بازیکنی که تصورش را نمی کنید

نتو می‌رود، گلر مقدونیه‌ای می‌آید؛ بارسا و احتمال جذب بازیکنی که تصورش را نمی‌کنید؛ استول دیمیترفسکی گلر رایووایکانو از دیشب با بارسلونا وارد مذاکره شده است.

بارسا و احتمال جذب بازیکنی که تصورش را نمی‌کنید

به گزارش ورزش، این روزها در بارسلونا صحبت از جذب فران تورس، ادی کاوانی و حتی یک مدافع جدید است ولی ممکن است شاهد جذب یک بازیکن در پستی باشیم که هیچکس تصورش را هم نمی کرد.

بارسا و احتمال جذب بازیکنی که تصورش را نمی‌کنید

طبق ادعای خوزه آلوارز خبرنگار حوزه بارسلونای ال چیرینگیتو، شب گذشته "استول دیمیترفسکی"، گلر مقدونیه ای رایووایکانو در بارسلون حضور داشت و با مسئولان بارسا وارد گفت و گو شد. دیمیترفسکی با سابقه بازی برای کادیز، گرانادا و خیمناستیک، از سال 2018 برای رایو بازی می کند و یکی از عوامل اصلی بازگشت رایو به لالیگا و حضور این تیم در رده چهارم جدول در فصل جاری است. او با سابقه 50 بازی ملی برای مقدونیه شمالی و 27 سال سن، قرار است جانشین "نتو"، گلر برزیلی بارسا شود.

بارسا و احتمال جذب بازیکنی که تصورش را نمی‌کنید

نتو که در بارسا ذخیره مارک آندره تراشتگن است، قصد جدایی در انتقالات زمستانی را دارد و بارسا با علم به این موضوع با دیمیترفسکی وارد مذاکره شده است. گلر مقدونیه ای می تواند رقیبی خوب برای تراشتگن در دروازه بارسلونا باشد و شاید ژاوی تصمیم بگیرد به این دروازه بان آلمانی بیشتر از گذشته استراحت بدهد.

بارسا و احتمال جذب بازیکنی که تصورش را نمی‌کنید

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋