دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تقویم جهنمی رئال قبل از دیدار با مسی و امباپه

تقویم جهنمی رئال قبل از دیدار با مسی و امباپه

سه جام و احتمال 11 بازی در 42 روز؛ تقویم جهنمی رئال قبل از دیدار با مسی و امباپه؛ رئال مادرید ممکن است پیش از رویارویی با پی اس جی 11 بازی در 42 روز برگزار کند.

به گزارش ورزش، رئال مادرید پس از برتری در زمین بیلبائو به عنوان صدرنشین قاطع لالیگا راهی تعطیلات زمستانی شد ولی در بازگشت، روزهایی سخت و جهنمی را پیش رو خواهد داشت.

تقویم جهنمی رئال قبل از دیدار با مسی و امباپه

در ماه ژانویه و فوریه و قبل از دیدار 15 فوریه(26 بهمن) برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، رئال در سه جام به میدان خواهد رفت(لالیگا، سوپرکاپ اسپانیا و کوپا دل ری). برگزاری 7 بازی در 42 روز قطعی است یعنی هر شش روز یک بازی و بسته به عملکرد تیم، این تعداد بازی می تواند به 11 نیز برسد یعنی هر 3.8 روز یک بازی.

2 ژانویه(12 دی) رئال باید به زمین ختافه برود و برابر این تیم در دربی کوچک مادرید قرار بگیرد. رئال سپس باید به مصاف والنسیا برود و در ادامه با طی مسافتی 5 هزار کیلومتری به جده عربستان خواهد رفت تا در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر بارسا قرار بگیرد. در صورت پیروزی، رئال راهی فینال می شود و باید برابر برنده بیلبائو و اتلتیکو مادرید قرار بگیرد.

تقویم جهنمی رئال قبل از دیدار با مسی و امباپه

در بازگشت، رئال بازی های کوپا دل ری را پیش رو دارد و باید در یک شانزدهم نهایی به مصاف آلکویانو برود. 24 ژانویه(25 بهمن) تا 1 فوریه لالیگا به خاطر برگزاری بازی های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی تعطیل می شود و رئال احتمالا وینیسیوس، فده والورده، ادر میلیتائو، رودریگو گوئس و کاسیمیرو را از دست خواهد داد و در واقع ممکن است این بازیکنان در 42 روز به جای 11 بازی، 13 بازی را برگزار کنند.

اکنون باید دید کارلو آنچلوتی تیمش را در چه شرایط روحی و فیزیکی به بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پی اس جی خواهد رساند. مربی ای که نشان داده اعتقاد زیادی به سیستم چرخشی ندارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋