دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

11 منتخب کمالوند برای مصاف با فجرسپاسی

11 منتخب کمالوند برای مصاف با فجرسپاسی

یک تغییر از سوی سرمربی نفتی‌ها؛ 11 منتخب کمالوند برای مصاف با فجرسپاسی؛ سرمربی نفت مسجدسلیمان از ترکیب اولیه تیمش برای دیدار با فجرسپاسی شیراز رونمایی کرد.

به گزارش ورزش کسب یک پیروزی و تنها 7 امتیاز در 10 مسابقه ابتدایی فصل باعث شده تا شاگردان فراز کمالوند در رتبه پانزدهم جدول جای گرفته و خطر سقوط به لیگ یک را احساس کنند؛ آن‌ها بعد از 7 بازی ناکامی در کسب پیروزی در لیگ برتر، هفته گذشته در جام حذفی موفق به شکست شاهین شهرداری بوشهر شدند و امیدوارند بتواند روند بردهای خود را در لیگ برتر نیز ادامه دهند.

شاگردان کمالوند امروز در خانه میزبان فجرسپاسی شیراز هستند و دیدار دشواری را مقابل حریف شیرازی خود دارند؛ سرمربی باتجربه نفتی‌ها نسبت به دیدار با تراکتور در هفته دهم، یک تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرده است و علیرضا دغاغله به جای محمدمهدی احمدی از ابتدا برای نفت در مسابقه امروز به میدان می‌رود.

ترکیب ابتدایی نفت مسجدسلیمان برای دیدار با فجرسپاسی شیراز:

علی محسن زاده، مجتبی لطفی، مهران امیری، علیرضا دغاغله، کرار جاسم، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی عبدالله زاده، مهرداد هدایتیان، هاتف نادری و میرهادی میرجوان

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋