دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ازدواج ستاره بارسلونا در روزهای گمانه زنی و شایعات

ازدواج ستاره بارسلونا در روزهای گمانه‌زنی و شایعات

خوشحال‌ترین عثمان دمبله؛ ازدواج ستاره بارسلونا در روزهای گمانه‌زنی و شایعات؛ مراسم ازدواج عثمان دمبله بال فرانسوی بارسا در دومین روز از تعطیلات زمستانی برگزار شد.

به گزارش ورزش، رسانه های فرانسوی با انتشار ویدیوها و تصاویری خبر از ازدواج عثمان دمبله دادند. در روزهایی که شایعات پیرامون آینده دمبله بسیار زیاد است و برخی رسانه ها خبر از توافق برای تمدید او هم داده اند، او در دومین روز از تعطیلات زمستانی مراسم ازدواج خود را برگزار کرد. جالب اینکه در تصاویر منتشر شده، یکی از میهمانان، دایوت اوپامکانو مدافع بایرن مونیخ است.

ازدواج ستاره بارسلونا در روزهای گمانه‌زنی و شایعات

دمبله تابستان 2017 با رقم 105 + 40 میلیون یورو از دورتموند به بارسا پیوست ولی هرگز نتوانست روندی ثابت را پشت سر بگذارد و بیشتر درگیر مصدومیت ها بود. فصل گذشته او بالاخره توانست بازی هایی در خور نام و اعتبارش انجام دهد و فصل جاری هم پس از مدت ها دوری از میادین، بیش از یک ماه است که شرایط بازی را پیدا کرده و سخت نیز مورد توجه ژاوی سرمربی جدید بارسا قرار دارد. 

Upamecano, al fondo, sonriente, entre los amigos de Dembélé

دمبله که ستاره ای پرحاشیه و بی انضباط نیز بود، مدتی است که به زندگی بیرون فوتبال خود سر و سامان داده و حرفه ای تر رفتار می کند. 

او سبک زندگی اش را تغییر داده و دیگر خبری از شب نشینی های طولانی نیست. دمبله فیزیوتراپ، بدنساز و آشپز اختصاصی دارد، زودتر از گذشته در تمرینات حاضر می شود و قصد دارد به بهترین شکل پاسخ اعتماد ژاوی را بدهد. 

با منتشر شدن خبر ازدواج دمبله حالا شاید بهتر بتوان دلیل این همه تغییر رادیکال در زندگی فوتبالی و غیر فوتبالی او را درک کرد. دمبله اگر در نهایت تمدید کند، بارسا می تواند خوشحال باشد که از این پس با بازیکنی بالغ‌تر روبرو خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋