دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش جالب اینزاگی به تعریف و تمجیدها از تیمش

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می گوید قهرمان در زمستان مشخص نخواهد شد و آن‌ها باید تا انتهای فصل تلاش کنند.

واکنش جالب اینزاگی به تعریف و تمجیدها از تیمش

به گزارش ورزش در حالی که تصور می‌شد بعد از جدایی آنتونیو کونته، اینتر روزهای سختی را تجربه کند اما سیمونه اینزاگی بعد از قبول هدایت این تیم توانسته نتایج قابل قبولی با نراتزوری کسب کند. اینتر در حال حاضر صدرنشین رقابتهای سری آ است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است.

سیمونه اینزاگی در مصاحبه ای پیرامون شرایط خوبی که تیمش دارد گفت: " من نام اینزاگی را همه جا می‌بینم اما قهرمان در زمستان مشخص نمی‌شود. ما خوب کار می کنیم، اما این فقط یک نقطه شروع است.  من حتی در ماه اکتبر که فاصله زیادی با اوج داشتیم، راضی بودم. این به این دلیل است که من با هواداران در سطح شهر ملاقات می کردم و آنها به من می گفتند که از نحوه بازی ما خوششان می آید و با خوشحالی به استادیوم می آیند. این مهم ترین تعریف برای یک مربی است."

واکنش جالب اینزاگی به تعریف و تمجیدها از تیمش

اینزاگی در ادامه گفت: " من به بازیکنان این آزادی را می‌دهم که در زمان مناسب تصمیم بگیرند. ما می‌توانیم حرکات دفاعی و هجومی را سازماندهی کنیم، که این کار را با جلسات تاکتیکی ویدیویی ویژه انجام می‌دهیم، اما تصمیم‌گیری‌ها در نهایت با بازیکنان است.  مسابقه فوتبال مجموعه ای از انتخاب هاست. در واقع کسانی جام ها را به دست می آورند که بهترین انتخاب ها را انجام می دهند.
من سعی می کنم با بازیکنان صحبت کنم، واقعاً با آنها رابطه خوبی دارم. در فوتبال امروزی، انگیزه می تواند تفاوت را ایجاد کند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋