دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گواردیولا و کلوپ باید در مک دونالد کار می کردند

گواردیولا و کلوپ باید در مک‌دونالد کار می‌کردند

حمله شدید رییس سابق کریستال پالاس:؛ گواردیولا و کلوپ باید در مک‌دونالد کار می‌کردند؛ سیمون جوردن، رییس سابق کریستال پالاس، به شدت از اظهارات پپ گواردیولا و یورگن کلوپ درباره فشردگی بازی‌ها عصبانی است.

به گزارش ورزش، لیگ برتر انگلیس از قدیم سنتی به یاد ماندنی برای برگزاری فشرده بازی‌ها در ایام کریسمس و تعطیلات سال نوی میلادی داشته است.

با این حال و در سال‌های اخیر با توجه به افزایش تعداد بازی‌ها و خصوصا شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان در هفته‌های اخیر، بسیاری از چهره‌های سرشناس لیگ برتر انگلیس خواهان تغییر این شرایط شدند.

پپ گواردیولا و یورگن کلوپ جز این دسته از افراد بودند و جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، نیز پیش از این مدعی شده بود که هیچ یک از مسئولان لیگ برتر انگلیس به فکر سلامتی و شرایط بازیکنان نیست.

 

گواردیولا و کلوپ باید در مک‌دونالد کار می‌کردند

 

سیمون جوردن در گفتگو با تاک اسپورت درباره سرمربیان لیورپول و منچسترسیتی اظهار داشت:« چطور است که خودتان را نیشگون بگیرید تا متوجه شوید که چقدر خوش شانس هستید چون اگر به خاطر فوتبال نبود، نیمی از شما باید در مک دونالد کار می‌کردید.»

این رییس سابق کریستال پالاس اضافه کرد:«گواردیولا می‌تواند موفقیت‌هایی به دست آورد اما بعدی می‌دانم بتواند بدون دستورالعمل‌های خاص به این موفقیت‌ها برسد. اما این افراد رهبران مربیان برتر ما هستند و دیگران همگی از آنها پیروی می‌کنند.»

او ادامه داد:« هواداران این سنت را دوست دارند. شما فراموش کرده‌اید کجا هستید؟ چیزی که شما را به این جایگاه رسانده دقیقا همین درخواست برای برگزاری مسابقات است. اگر این درخواست و این توقع وجود نداشت، هیچکدام از شما و همکارانتان نمی‌توانستید سالانه ده‌ها میلیون پوند درآمد از باشگاه‌ها دریافت کنید. دیگر بس است! به بازی لعنتی برسید. اکثر بازیکنانی که من می‌شناسم دوست دارند در این دیدارها حضور داشته باشند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋