دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لجبازی مدافع فرانسوی؛ مخالفت با جدایی از بارسا

لجبازی مدافع فرانسوی؛ مخالفت با جدایی از بارسا

با وجود علاقه بارسلونا به جدایی کلمنت لنگله، این بازیکن قصد دارد به کارش در این تیم ادامه دهد.

به گزارش ورزش، بارسلونا در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است. آنها اخیراً با شکست مقابل بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند. همچنین بارسا در لالیگا نیز وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند و در حال حاضر با فاصله عجیب 18 امتیازی نسبت به رئال مادرید در رده هفتم جدول قرار دارد.

همه این مسائل باعث شده که سران باشگاه بارسلونا تصمیم بگیرند که در نقل و انتقالات ژانویه تا جای ممکن تیم ژاوی را تقویت کنند. با این حال شرایط اقتصادی بلوگرانا به گونه ای است که آنها باید برخی بازیکنان خود را هم به فروش برسانند و به نظر می‌رسد کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی در لیست فروش ژاوی هرناندز قرار دارد.

لجبازی مدافع فرانسوی؛ مخالفت با جدایی از بارسا

مدافع فرانسوی تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارد اما به نظر نمی رسد که این بازیکن جایگاه ویژه ای در برنامه های ژاوی داشته باشد و به همین خاطر در لیست فروش بارسا قرار دارد. به نظر می رسد که بارسلونا تصمیم دارد که این بازیکن را در ژانویه به فروش برساند اما حالا مارکا مدعی شده که لنگله هرگونه پیشنهاد ترک نوکمپ را رد کرده و می‌خواهد به کارش در بارسا ادامه دهد.

مارکا در گزارش خود مدعی شده باشگاه بارسلونا رویه جدیدی را در پیش گرفته و می‌خواهد از شر بازیکنانی که حقوق دریافتی آنها از کیفیتی که ارائه می دهند بیشتر است، خلاص شود و لنگله نیز یکی از آنها محسوب می شود. با این وجود مدافع فرانسوی حداقل در ژانویه پیشنهاد ترک بارسا را رد کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋