دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علاقه رئال مادرید به جذب آقای گل فرانسه

علاقه رئال مادرید به جذب آقای گل فرانسه

جانان دیوید، مهاجم کانادایی لیل، عملکرد درخشانی را در این فصل از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش ورزش، دیوید یکی از بهترین بازیکنان لیگ فرانسه تا این جای کار بوده و موفق شده با 13 گل بالاتر از کیلیان امباپه در صدر جدول بهترین گلزنان این رقابت‌ها قرار بگیرد.

رئال مادرید نیز که در طول این سال‌ها همیشه هزینه‌هایش را مدیریت کرده علیرغم بحران مالی ایجاد شده به واسطه شیوع ویروس کرونا توانست شرایطش را در ثبات خوبی حفظ کرده و مانند بارسلونا با مشکلات عدیده مواجه نشود.

همین موضوع باعث شد که آنها با خیالی آسوده‌تر در  حال رصد شرایط بازار نقل و انتقالات و بازیکنان متفاوتی باشند که ممکن است به تقویت این تیم کمک کند و یکی از آنها جاناتان دیوید است، چرا که آنچلوتی تصمیم جدی دارد که تیمش را برای فصل 23-2022 تقویت کند.

با این حال مارکا مدعی شده که باشگاه‌هایی از لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگا و لیگ ایتالیا نیز در حال بررسی شرایط این بازیکن هستند و ممکن است پیشنهاداتی را برای جذب او ارائه کنند.

 

علاقه رئال مادرید به جذب آقای گل فرانسه

 

از سوی دیگر نیک ماوروماراس، مدیربرنامه دیوید، نیز تایید کرد که این فصل آخرین فصلی است که این بازیکن در لیگ فرانسه سپری خواهد کرد.

ماوروماراس در گفتگو با So Soccer اظهار داشت:« هدف ما این است که این فصل را با لیل به پایان ببریم اما این آخرین فصل حضور او در لیگ فرانسه به دلایل متفاوت است. من فکر می‌کنم لیگ برتر گزینه بسیار خوبی برای او خواهد بود. او اسپانیا را هم خیلی دوست دارد چون فوتبال این لیگ را دوست دارد. او بازیکنی بسیار تکنیکی است.»

در روزهای اخیر شایعاتی درباره بازگشت ادن هازارد به لیل شنیده شده و رییس این باشگاه نیز علاقه‌اش به جذب این بازیکن بلژیکی را ابراز کرده و همین موضوع می‌تواند شرایط را برای حضور دیوید در سانتیاگو برنابئو فراهم کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋