دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فرار یاران حسینی از باخت در لیگ ترکیه

کایسری اسپور در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی برابر ینی مالاتیا اسپور رسید.

به گزارش ورزش، در چارچوب مسابقات هفته هجدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور در حالی که مثل همیشه سید مجید حسینی را به‌عنوان مدافع میانی در ترکیب داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز مقابل ینی مالاتیا اسپور رده نوزدهمی قرار گرفت.

یاران حسینی که طی دو هفته اخیر سوپر لیگ ترکیه یک شکست و یک تساوی داشتند، در این مسابقه هم نمایش نه چندان خوبی ارائه دادند و در نیمه اول دیدار مقابل ینی مالاتیا اسپور با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند.

فرار یاران حسینی از باخت در لیگ ترکیه

کایسری اسپور در نیمه دوم با تعویض‌های هجومی نمایش بهتری ارائه کرد و توانست به گل برسد، اما در حالی که نزدیک بود با شکست زمین را ترک کند، یک گل در وقت‌های اضافه آنها را نجات داد و در ورزشگاه ینی مالاتیا اسپور صاحب یک امتیاز نه چندان ارزشمند کرد.

تیم فوتبال کایسری اسپور با تساوی ۲ بر ۲ در مسابقه خارج از خانه امشب مقابل ینی مالاتیا اسپور به امتیاز ۲۱ رسید و در جایگاه پانزدهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار گرفت؛ رتبه‌ای که در صورت برد در بازی امروز دو پله بهبود پیدا می‌کرد.

سید مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور در مسابقه امروز مقابل ینی مالاتیا اسپور حضور کامل در زمین داشت و چهاردهمین بازی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ سوپر لیگ ترکیه را انجام داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋