دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سندروم دست بیقرار در فوتسال ایران(عکس)

دروازه بان تیم ملی فوتسال در بازی دوستانه مقابل ایتالیا اشتباهی را مرتکب شد که به نظر می رسد به یک سندروم در بین دروازه بانان ایرانی تبدیل شده است.

سندروم دست بیقرار در فوتسال ایران(عکس)

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتسال ایران که برای برگزاری دو دیدار دوستانه راهی ایتالیا شده بود با یک برد و یک باخت به کار خود در این کشور خاتمه داد؛ شاگردان ناظم الشریعه بازی اول را روز دوشنبه با نتیجه 6-4 به سود خود به پایان رساندند اما در بازی دوم با نتیجه 4 بر 3 به حریف باختند.

در بازی اول که پیروزی با ملی پوشان کشورمان بود، باقر محمدی به دلیل لمس توپ در خارج از محدوده تعیین شده از زمین بازی اخراج شد. در حالی که بازی 2-2 مساوی بود، دروازه بان تیم ملی برای مهار توپی که ایتالیایی ها از زمین خود زده بودند، از دروازه خارج و اشتباهی را مرتکب شد که تکرار حرکت چند ماه پیش صمیمی بود.

علیرضا صمیمی که درخشش چشمگیری در بازی اول تیم ملی در جام جهانی 2021 داشت، تنها یک دقیقه و 26 ثانیه از شروع مسابقه دوم با صربستان گذشته بود که با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. او بخاطر مهار توپ بیرون از محوطه جریمه و پس از بازبینی ویدئویی داوران، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد تا یک شوک بزرگ به تیم وارد شود؛ صمیمی با این اشتباه بازی با امریکا و آرژانتین را از دست داد و تکرار این خطا بعد از گذشت تنها چند ماه توسط یک گلر دیگر تیم ملی بسیار عجیب بود.

سندروم دست بیقرار در فوتسال ایران(عکس)

جالب اینجاست که این خطا را دروازه بانی مرتکب شد که در جام جهانی و پس از اخراج صمیمی به عنوان جانشین او مقابل امریکا به میدان رفته بود! این بار سپهر محمدی به عنوان جانشین محمدی وارد زمین شد و توانست ضربه خطا را به زیبایی مهار کند.

البته این مشکل تنها در تیم ملی فوتسال نیست و شاهد تکرار آن در لیگ برتر فوتسال توسط صمیمی بودیم. گلر باتجربه تیم ملی یک مرتبه در بازی فرش آرا و مس چنین حرکتی انجام داد که از دید داور دور ماند و چون خبری از VAR در فوتسال ایران نیست، از اخراج حتمی گریخت. او یک بار هم در بازی مس و فولاد زرند این اشتباه را مرتکب شد و با کارت زرد جریمه و ضربه خطا هم به سود حریف به گل تبدیل شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋