دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قهرمانی در CL و حضور در یورو برایم باورنکردنی بود

قهرمانی در CL و حضور در یورو برایم باورنکردنی بود

مونت:؛ قهرمانی در CL و حضور در یورو برایم باورنکردنی بود؛ میسون مونت درباره سال فوق العاده ای که با چلسی و تیم ملی انگلیس پشت سر گذاشت صحبت کرد.

به گزارش ورزش، پاس فوق العاده میسون مونت برای کای هاورتز بود که باعث شد این ستاره آلمانی گل قهرمانی چلسی در فینال چمپیونزلیگ برابر منچسترسیتی را به ثمر برساند. مونت همچنین پس از آن در رقابت‌های یورو نیز حضور پیدا کرد و با تیم ملی انگلیس تا فینال رقابت ها پیش رفت و شاید اگر شاگردان گرت ساوتگیت کمی خوش شانس بودند، این بازیکن یورو را هم فتح می کرد.

قهرمانی در CL و حضور در یورو برایم باورنکردنی بود

میسون مونت که حالا به یک بازیکن کلیدی در چلسی و تیم ملی انگلیس تبدیل شده درباره سال فوق العاده ای که پشت سر گذاشت گفت: "این یک ترن هوایی بود و همه چیز خیلی سریع پیش رفت. پایان فصل با یک جام و سپس رفتن به یورو برای من باورنکردنی بود و چیزهای زیادی یاد گرفتم."

پیشرفت زیر نظر توماس توخل: "او واقعا عملکرد هجومی من را بهبود بخشیده است. من هرگز در دوران حرفه ای خود به اندازه حضور زیر نظر او بازی نکرده‌ام. پیشرفت من زیر نظر او بیشتر مربوط به حضور در محوطه جریمه، عملکرد باتجربه تر و ارسال پاس نهایی به بهترین شکل بوده است."

قهرمانی در CL و حضور در یورو برایم باورنکردنی بود

شانس چلسی برای قهرمانی در این فصل لیگ برتر انگلیس: "کسب جام همیشه هدف ما بوده است. ما می‌خواهیم به این مهم دست پیدا کنیم. حس می‌کنیم که در این فصل بیش از هر زمان دیگری شانس رسیدن به این عنوان را داریم. قطعا می توانیم این کار را انجام دهیم و از اعتماد به نفس لازم برای آن نیز برخورداریم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋