دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

منچستریونایتد پوگبا و یک بلاتکلیفی محض

هنوز وضعیت آینده پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، در ابهام کامل قرار دارد.

منچستریونایتد پوگبا و یک بلاتکلیفی محض

به گزارش  ورزش، پل پوگبا پس از انتقال 105 میلیون یورویی از یوونتوس به منچستریونایتد در سال 2016، انتظارات را برآورده نکرده و در حال حاضر 12 میلیون یورو در هر فصل درآمد دارد. روابط دو طرف در چند ماه اخیر ایده آل نبوده است، زیرا هافبک فرانسوی نتوانسته فرم موردنظر را در اولدترافورد به نمایش بگذارد.

ستاره فرانسوی در جریان شکست ۵ گله منچستر یونایتد مقابل لیورپول به شکل مستقیم از زمین مسابقه اخراج و بعد از آن سه جلسه از همراهی این تیم محروم شد. این پایان کار نبود و پوگبا در تمرینات تیم ملی فرانسه نیز دچار آسیب دیدگی شده تا حدود شش هفته از میادین دور باشد. در واقع همه این مسائل باعث شده که دیگر یونایتد نیز اشتیاق قبل را برای حفظ پوگبا نداشته باشد.

منچستریونایتد پوگبا و یک بلاتکلیفی محض

با این حال در هفته گذشته گفته شد که باشگاه منچستر یونایتد حداقل در ژانویه اجازه جدایی ستاره فرانسوی خود را صادر نخواهد کرد. با این حال اکنون ESPN ادعای متفاوت را در این رابطه مطرح کرده است. بر اساس این گزارش منچستر یونایتد دیگر در برابر پیشنهادات زمستانی پل پوگبا نیز مقاومت نشان نخواهد داد و حاضر است این بازیکن را در ژانویه به فروش برساند. اما ESPN این موضوع را منوط به آن دانسته که پوگبا رسما اعلام کند که برنامه ای برای تمدید قرارداد ندارد؛ اتفاق که تا این لحظه رخ نداده و به نوعی می‌توان گفت وضعیت دو طرف را در بلاتکلیفی محض قرار داده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋