دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مهر غیر قابل فروش میلان روی ستاره پرتغالی

رافائل لئائو، وینگر تند و تیز میلان فاصله ای با تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.

مهر غیر قابل فروش میلان روی ستاره پرتغالی

به گزارش ورزش"، قرارداد فعلی رافائل لئائو، ستاره پرتغالی میلان در ژوئن سال 2024 به پایان می رسد و مدیران روسونری در حال آماده کردن پیشنهاد تمدید قرارداد برای این مهاجم تکنیکی و سریع هستند. آنها پیش از این با ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور این بازیکن برای بحث در مورد تمدید قرارداد رافائل لئائو و افزایش دستمزد او قرار گذاشته اند و در اردوی روسونری از بابت ماندن این بازیکن تردیدی وجود ندارد.  

 

مهر غیر قابل فروش میلان روی ستاره پرتغالی

 

میلان اخیرا دو پیشنهاد برای فروش رافائل لئائو را رد کرده و شک ندارد این بازیکن قرارداد خود با باشگاه را تا سال 2026 تمدید می کند. سایت کالچومرکاتو مدعی شد یک پیشنهاد از انگلیس و یکی آلمان را برای این بازیکن 22 ساله رسیده، اما رافائل لئائو بخش مهمی از برنامه های آینده باشگاه محسوب می شود و روسونری قصدی مبنی بر فروش این ستاره پرتغالی ندارد.

 

مدیران میلان آماده ارائه پیشنهاد قرارداد جدید با دستمزد چهار میلیون یورو در سال بوده و معتقدند توافق برای تمدید به زودی حاصل خواهد شد. رافائل لئائو در سال 2019 و با قراردادی 29.5 میلیون یورویی از لیل به میلان پیوست و تا امروز در 92 بازی با لباس روسونری 18 بار موفق به گلزنی شده است. مدیران میلان در سال های اخیر تمرکز خود را روی جذب و پرورش بازیکنان جوان قرار داده اند و لئائو نیز بخش مهمی از همین پروژه محسوب می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋