دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

راضی از جدایی سولسشر؛ هافبک هلندی ماندنی شد

راضی از جدایی سولسشر؛ هافبک هلندی ماندنی شد

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد قصد ندارد اجازه جدایی دنی فن دبیک از این تیم را صادر کند.

به گزارش ورزش، تغییر و تحولات اخیر در کادر فنی منچستریونایتد به شدت به سود دنی فن دبیک بوده و آینده این بازیکن دستخوش تغییرات فراوانی شده است. این بازیکن در دوران حضور اوله گونار سولسشر در رختکن یونایتد تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین صرف شده و تقریبا تردیدی در مورد جدایی او در فصل زمستان وجود نداشت. اما حالا به نظر می رسد نام این هافبک هلندی در برنامه های سرمربی آلمانی جای داشته و قرار است دنی فن دبیک در اولدترافورد باقی بماند.

 

راضی از جدایی سولسشر؛ هافبک هلندی ماندنی شد

 

نشریه میرر امروز در گزارشی مدعی شد رالف رانگنیک به مدیران یونایتد اعلام کرده تمایلی به جدایی دنی فن دبیک ندارد و او حداقل تا پایان این فصل در اولدترافورد باقی خواهد ماند. برخی اخبار حاکی از احتمال انتقال این هافبک جنگنده به بارسلونا یا حتی بازگشت به لیگ هلند بود، اما رانگنیک از عملکرد دنی فن دبیک در این مدت رضایت داشته و قصد دارد در ادامه فصل نیز به او فرصت درخشش بدهد.

 

هافبک سابق آژاکس در دیدار دو هفته قبل منچستریونایتد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز بعد از مدت ها 90 دقیقه کامل بازی کرد. در واقع از زمانی که  رانگنیک سکان هدایت شیاطین سرخ را به دست گرفت، دنی فن دبیک 24 ساله در جریان پیروزی های این تیم در رقابت های لیگ برتر مقابل دو تیم کریستال پالاس و نوریچ از روی نیمکت و در نیمه دوم وارد میدان شده و نسبت به اوایل فصل نقش مهم تری در ترکیب یونایتد پیدا کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋