دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تازه ترین صحبت های عزیزی خادم درباره VAR

تازه‌ترین صحبت‌های عزیزی خادم درباره VAR

با حضور اینفانتینو به یک تصمیم واحد می‌رسیم؛ تازه‌ترین صحبت‌های عزیزی خادم درباره VAR؛ رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع سالیانه هیئت فوتبال اصفهان به سوالی در رابطه با سیستم کمک داور ویدئویی پاسخ داد.

به گزارش ورزش، در این مراسم پس از اینکه عزیزی خادم در رابطه با شرایط فوتبال در اصفهان و همینطور هیئت فوتبال این استان صحبت کرد، با سوالی در رابطه با VAR مواجه شد و اینطور صحبت‌هایی را برای پاسخ دادن به آن آغاز کرد:  « راجع به VAR لازم است تأیید کنم با توجه به استفاده از این سیستم در اکثر کشورهای دنیا، نبود آن در کشور ما باعث آسیب‌رسیدن به باشگاه‌ها و داوران می‌شود و در مجموع به فوتبال ملی آسیب می‌زند. این برازنده فوتبال ایران که در رنکینگ یک آسیا قرار دارد نیست. ایران چهار نماینده در لیگ قهرمانان آسیا دارد ولی لیگ کشورمان بدون سیستم کمک‌داور ویدئویی پیش می‌رود.»

عزیزی خادم در ادامه درباره اقدامات فدراسیون فوتبال برای آوردن سیستم کمک‌داور ویدئویی به ایران، گفت: فدراسیون فوتبال در این راستا قدم‌هایی برداشته و اقدامات عملی و مهمی در همان ماه‌های اولیه انجام داده است و همانطور که دیدید به‌صورت آفلاین از این سیستم در ورزشگاه آزادی استفاده کردیم و بر این اساس هم صحبت‌هایی با اینفانتیو رئیس فیفا داشتیم.»

بخش بعدی صحبت‌های رئیس فدراسیون به اهمیت آموزش داوران پیش از پیاده سازی VAR اشاره داشت و در این مورد اضافه کرد:«  اما نکته بسیار مهم آموزش داوران برای استفاده از این سیستم است و باید بگویم اگر VAR به ایران نیاید حتی داوران ما در آسیا حذف و کنار گذاشته می‌شوند. قدم اول ما این است که یک تیمی از فیفا به ایران بیاید تا در آینده‌ای نزدیک آموزش داوران شروع شو، همچنین در ماه فوریه در کشور قطر داوران ایران آموزش‌های عملی‌شان را آغاز خواهند کرد.»


عزیزی خادم سپس به سفر بهمن ماه جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به ایران اشاره کرد و اینکه این سفر می‌تواند در راستای پیاده سازی VAR موثر باشد. او با پرداختن به این نکته که در این سفر راه حلی برای این موضوع پیدا خواهد شد، بیان کرد:« در همین راستا صحبت‌های اولیه برای ایجاد یک راهکار مناسب با جیانی اینفانتینو انجام شده است. قرار بر این شده ایشان از ظرفیتش استفاده کند و در سفر آینده‌اش به ایران بتوانیم با یک تصمیم واحد برای حل این موضوع اقدام کنیم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋