دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هندرسون: لیگ برتر سلامتی بازیکنان را جدی نمی گیرد

هندرسون: لیگ برتر سلامتی بازیکنان را جدی نمی‌گیرد

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، معتقد است که مسئولان برگزاری لیگ انگلیس اهمیت زیادی برای سلامتی بازیکنان قائل نیستند.

به گزارش ورزش، لیگ برتر روز دوشنبه اعلام کرد که علیرغم مثبت شدن تست 90 نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی حاضر در این رقابت‌ها، بازی‌ها در ایام کریسمس نیز طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.

این جلسه با حضور نمایندگانی از هر 20 باشگاه حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد و تصمیم جمعی بر این بود که بازی‌ها با همین روند ادامه پیدا کند.

این در حالی است که شش بازی از 10 بازی این هفته به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی تیم‌ها لغو شده وئ به زمان دیگری موکول شد.

هندرسون در این باره به بی بی سی اسپورت گفت:« من فکر نمی‌کنم مردم نمی‌توانند متوجه شوند شرایط چقدر پرفشار است تا این که با آن مواجه شوند. فوتبال برای ما همه چیز است و ما می‌خواهیم هر بار که قدم در زمین می‌گذاریم بتوانیم در بالاترین سطح بازی کنیم. و متاسفانه انجام این کار در این بازه زمانی دشوار است.»

 

هندرسون: لیگ برتر سلامتی بازیکنان را جدی نمی‌گیرد

 

این بازیکن ادامه داد:« الان چند سالی است که شرایط همینطور است و همه چیز سخت ادامه پیدا می‌کند اما شیوع ویروس کرونا باعث شد که همین اوضاع هم تشدید شود و انجام این کار عملا دشوارتر و بدتر شود. من نگران هستم که هیچکس واقعا سلامتی بازیکنان را جدی نگیرد.»

کاپیتان لیورپول اضافه کرد:« این تصمیم دیگر گرفته شده است. البته که ما می‌خواهیم به عنوان فوتبالیست بازی کنیم و در زمین حضور داشته باشیم اما من نگران سلامتی بازیکنان هستم و فکر نمی‌کنم این موضوع به اندازه که باید جدی گرفته شده باشد، خصوصا در این بازی زمانی که کرونا به لیگ برتر برگشته است. ما سعی می‌کنیم در پس زمینه مکالماتی داشته باشیم و تاثیرگذار باشیم اما در حال حاضر حس می‌کنم بازیکنان احترامی که باید را دریافت نمی‌کنند.»

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋