دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قضاوت در لیگ برتر از همه مسابقات سخت تر است

قضاوت در لیگ برتر از همه مسابقات سخت تر است

کوپال ناظمی؛ داور لیگ برتر؛ قضاوت در لیگ برتر از همه مسابقات سخت تر است؛ کوپال ناظمی یکی از داوران لیگ برتر بر این عقیده است قضاوت در بازی های لیگ برتر از همه مسابقات بین المللی سخت تر است.

به گزارش ورزش، او که به همراه خواهر خود (گلاره ناظمی) در یکی از برنامه های تلویزیونی به بهانه شب یلدا حاضر شده بود وقتی مجری از خواهرش پرسید آیا قضاوت در فینال جام جهانی فوتسال مردان سخت بود بعد از پاسخ خواهرش به این سوال به مجری برنامه گفت: به نظر من قضاوت در بازی های لیگ برتر از همه مسابقات بین المللی سخت تر است! به این خاطر که اعتراضات به داوری از سوی دو تیم بسیار زیاد است و داور برای اینکه در قضاوت خود مرتکب اشتباه نشود باید با تمرکز بالا سوت بزند اما به هر صورت این اعتراضات کار را سخت می کند. 

او در واکنش به این سوال که آیا در قضاوت هایی که در لیگ برتر داشته اشتباه تاثیر گذار هم انجام داده گفت: بر خلاف میل باطنی اشتباه داشته ام و هر اشتباهی می تواند در نتیجه بازی ها تاثیر گذار باشد. مادامی که بازی های فوتبال توسط انسان قضاوت شود احتمال اشتباه وجود دارد. 

آیا ورود VAR به بازی های لیگ برتر می تواند میزان اشتباهات داوری را کم کند؟ کوپال ناظمی در پاسخ به این سوال گفت: پیش از ورود  این تکنولوژی به استادیوم های ایران ابتدا باید رفتار خود را اصلاح کنیم و اگر این رفتار و فرهنگ درست نشود با ورود VAR هم اعتراض به داوری را خواهیم داشت. VAR در مورد همه صحنه ها تصمیم نمی گیرد و احترام به قضاوت داور و ایجاد فضای امن به داور برای یک قضاوت خوب اصل است که باید توسط نیمکت فنی تیم ها مورد توجه قرار گیرد. 

گلاره ناظمی هم در صحبت های کوتاهی که داشت یادآور شد جایگاهی که اکنون در آن قرار گرفته به آسانی به دست نیامده و اینطور نبوده به یکباره قضاوت دیدار نهایی جام جهانی فوتسال مردان را برعهده بگیرد چرا که از 18 سالگی به داوری روی آورده بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋