دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حریف استقلال،نامزد جوایز برترین های امارات

سرمربی، بازیکن و سنگربان بنی یاس حریف احتمالی استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، نامزد دریافت جوایز شدند.

به گزارش ورزش، هر چند که هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی دیدارهای مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 را اعلام نکرده اما تجربه نشان داده که در سالهای گذشته اخبار رسانه های عربی از نحوه برخورد تیم های در این مرحله موثق بوده است.

چند وقت پیش بود که چندین رسانه سعودی از نحوه برخورد تیم های در مرحله پلی آف اخباری را منتشر کردند که وب سایت فوتی رنکینگز نیز این اخبار را تأیید و اعلام کرد که استقلال به مصاف تیم بنی یاس امارات می رود. تیمی که وضعیت خوبی در ادنوک لیگ امارات ندارد و در رتبه یازدهم ایستاده اما در ماه گذشته عملکرد خوبی داشت.

حریف استقلال،نامزد جوایز برترین‌های امارات

در نظرسنجی که برای انتخاب برترین های لیگ امارات در وب سایت رسمی ادنوک لیگ برپا شده، سرمربی، بازیکن و سنگربان بنی یاس نامزد دریافت برترین های ماه نوامبر لیگ امارات شده اند.

این تیم توانست در ماه نوامبر دو پیروزی برابر الامارات و العروبه کسب کرده و به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان دهد. این پیروزی های مهم سبب شد تا نام دنیل ایسایلا سرمربی بنی یاس در لیست نامزدهای کسب عنوان برترین مربی ماه قرار بگیرد.

حریف استقلال،نامزد جوایز برترین‌های امارات

نیکولاس خیمنز مهاجم آرژانتینی بنی یاس که در این 2 بازی موفق شد 3 بار گلزنی کرده و یک پاس گل نیز بدهد، کاندیدای بهترین بازیکن ماه است ضمن اینکه فهد الظنحانی سنگربان بنی یاس نیز نامزد دریافت جایزه بهترین سنگربان ماه نوامبر لیگ امارات است.

حریف استقلال،نامزد جوایز برترین‌های امارات

به هر شکل باید در انتظار اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص برگزاری دیدارهای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ماند. مراسم قرعه کشی این رقابت ها 27 دی ماه برگزار می شود و طبق اعلام روزنامه الاقتصادیه، دیدارهای پلی آف در اسفندماه برگزار شده و مرحله گروهی نیز از فروردین آغاز می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋