دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش جالب اتوئو به شایعه لغو جام ملت های آفریقا

ساموئل اتوئو، رئیس فدراسیون فوتبال کامرون، می‌گوید یورو در همه‌گیری ویروس کرونا برگزار شده بنابراین دلیلی برای لغو جام ملت‌های آفریقا وجود ندارد.

واکنش جالب اتوئو به شایعه لغو جام ملت‌های آفریقا

به گزارش ورزش، مسابقات جام ملت‌های آفریقا از 9 ژانویه تا 6 فوریه در کامرون برگزار می شود، اما گزارش هایی وجود دارد مبنی بر این که کنفدراسیون فوتبال آفریقا در حال بررسی لغو این رقابت‌ها به دلیل افزایش همه‌گیری ویروس کرونا است.

اما ساموئل اتوئو  مهاجم سابق بارسلونا، اینتر و سمپدوریا، که اخیراً به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال کامرون انتخاب شده اصرار دارد که جام ملت‌های آفریقا برگزار شود. در واقع اسطوره فوتبال کامرون معتقد است که رقابت‌های یورو در وضعیت مشابه و حتی بدتر برگزار شده بنابراین دلیلی برای لغو جام ملت های آفریقا وجود ندارد.

واکنش جالب اتوئو به شایعه لغو جام ملت‌های آفریقا

ساموئل اتوئو در مصاحبه ای به لغو احتمالی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا واکنش نشان داد و گفت: "فدراسیونی که من نماینده آن هستم به شدت از مسابقات دفاع خواهد کرد.  یورو در اواسط همه‌گیری با ورزشگاه‌های پر برگزار شد. چرا نباید بازی کنیم؟ ما باید در این زمینه شفاف باشیم."

البته به نظر می‌رسد که شرایط اروپا نیز تاثیر زیادی در برگزاری یا عدم برگزاری رقابت های جام ملت‌های آفریقا خواهد داشت. فعلا همه‌گیری ویروس کرونا در قاره سبز افزایش یافته و از طرفی بسیاری از بازیکنان تیم های آفریقایی در اروپا به میدان بروند و ادامه این روند می تواند باعث جدی تر شدن شایعه لغو جام ملت های آفریقا شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋