دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ژاوی به سیم آخر زد، این پنج بازیکن را نمی خواهم

ادعای آاس:؛ ژاوی به سیم آخر زد، این پنج بازیکن را نمی‌خواهم؛ ژاوی هرناندز از عملکرد 5 بازیکن فعلی بارسا رضایت ندارد و آنها را در فهرست فروش گذاشته است.

ژاوی به سیم آخر زد، این پنج بازیکن را نمی‌خواهم

به گزارش ورزش، دیگر چیزی تا نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده و مسئولان بارسا سخت در تلاشند تا بازیکنانی را برای تقویت تیم جذب کنند و البته نگاهی ویژه هم به فروش یا انتقال قرضی چند بازیکن خود دارند.

ژاوی به سیم آخر زد، این پنج بازیکن را نمی‌خواهم

ژاوی که از نزدیک به دو ماه پیش هدایت بارسا را برعهده گرفت، در این مدت تقریبا به همه بازیکنان در دسترس خود میدان داده و در نهایت به این نتیجه رسیده است که حضور 5 بازیکن در بارسا باید به اتمام برسد و مازاد اعلام شده اند.

ژاوی در نشست خبری پس از بازی با الچه اظهارنظر جالبی کرد و گفت که دوست داشت چند بازیکن جوان دیگر محصول آکادمی لاماسیا را به زمین بفرستد ولی به وی اطلاع دادند که اگر یک بازیکن بزرگسال بارسا از میدان بیرون بیاید، تیم بر اساس قانون بازنده اعلام خواهد شد. سرمربی بارسا اعتراض داشت که این قانون باید برداشته شود و تیم ها بتوانند بدون محدودیت از بازیکنان جوان خود در ترکیب استفاده کنند.

ژاوی به سیم آخر زد، این پنج بازیکن را نمی‌خواهم

این کنایه بزرگ ژاوی به بازیکنان بعضا شاخص تیمش بود و نشان می داد او از عملکرد تعدادی رضایت ندارد.

طبق ادعای آاس، ژاوی سرجینیو دِست مدافع راست آمریکایی، ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی، یوسف دمیر وینگر اتریشی، لوک دی یانگ مهاجم هلندی و فیلیپ کوتینیو هافبک طراح برزیلی را در فهرست فروش گذاشته و از باشگاه خواسته تا زمینه برای جدایی شان را فراهم کند.

ژاوی به سیم آخر زد، این پنج بازیکن را نمی‌خواهم

در این بین سرجینیو تابستان گذشته بود که از آژاکس به بارسا پیوست و تنها یک سال و نیم از پیوستن او به باشگاه کاتالان می گذرد. لوک دی یانگ تابستان امسال از سویا به شکل قرضی راهی بارسا شده و دمیر نیز همین تابستان از راپیدوین به بارسلونا انتقال یافت اما اومتیتی از 2016 و کوتینیو از 2018 در عضویت بارسا قرار دارند..

ژاوی به سیم آخر زد، این پنج بازیکن را نمی‌خواهم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋