دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ویلیان: بعد از فقط سه ماه می خواستم از آرسنال بروم

ویلیان: بعد از فقط سه ماه می‌خواستم از آرسنال بروم

ویلیان، بازیکن سابق آرسنال، مدعی شده که برخورد ناخوشایند هواداران این تیم باعث شده که خواهان جدایی هرچه سریع‌تر باشد.

به گزارش ورزش، چلسی حاضر به تمدید قرارداد سه ساله با ویلیان نشد و این بازیکن نیز به عنوان بازیکن آزاد استمفوردبریج را ترک کرد تا در تابستان 2020 به آرسنال ملحق شود.

اما حضور او در این تیم چندان خوشایند نبود و این بازیکن پیش از فسخ کردن قراردادش و بازگشت به برزیل تنها 16 بار در ترکیب تیم میکل آرتتا در لیگ برتر قرار گرفت.

این بازیکن 33 ساله در برنامه فایو به ریو فردیناند گفت:« این اتفاقات به تصمیم من کمک کرد . پیام‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی از هواداران دریافت کردم اما شاید چون از چلسی آمده بودم و فکر می‌کنم اگر از تیم دیگری به آرسنال می‌آمدم شاید برخورد هواداران بهتر بود. اما چون از چلسی آمدم  و خوب عمل نکردم این اتفاقات رخ داد.»

 

ویلیان: بعد از فقط سه ماه می‌خواستم از آرسنال بروم

 

ویلیان فصل گذشته تنها یک گل به ثمر رساند. این در حالی است که او در فصل 20-2019 عملکرد بسیار خوبی در ترکیب چلسی داشت و با به ثمر رساندن 11 گل و ارسال 9 پاس گل یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم بود.

او اضافه کرد:« من خوشحال نبودم، به همین دلیل نمی‌توانستم خوب بازی کنم. نمی‌خواهم وارد جزییات شوم اما خوشحال نبودم. وقتی به آنجا رسیدم حس خوبی داشتم و انگیزه زیادی برای شروع کار در باشگاه جدید کنار هم تیمی‌های جدید و پروژه‌های جدید داشتم. پس از تنها سه ماه به مدیربرنامه‌ام گفتم لطفا! من می‌خواهم بروم.»

ویلیان ادامه داد:« نمی‌خواهم هیچ حرف بدی درباره آرسنال بزنم چون باشگاهی بزرگی است و قدمت زیادی در دنیای فوتبال دارد و بازیکنان بزرگی آنجا بازی کرده‌اند اما برای من جواب نداد و سخت‌ترین دوران فوتبالم را در این تیم سپری کردم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋