دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پنهان کاری عجیب لاتزیو؛ کاپیتان باز کرونا گرفته؟

پنهان‌کاری عجیب لاتزیو؛ کاپیتان باز کرونا گرفته؟

به نظر می رسد چیرو ایموبیله، مهاجم گلزن لاتزیو دوباره به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به گزارش ورزش، یک سال قبل ابتلای چیرو ایموبیله به کرونا حواشی فراوان و عجیبی به همراه داشت و او دوباره درگیر این مسئله شده است. این ستاره ایتالیایی پس از مثبت شدن تست همسرش جسیکا در شرایط قرنطینه قرار گرفته و این دلیل اصلی غیبت این بازیکن در دیدار لاتزیو مقابل جنوا در روز جمعه بود. همچنین به نظر می رسد چیرو ایموبیله بازی فردا شب لاتزیو مقابل ونزیا را نیز به همین علت از دست خواهد داد. البته خود این بازیکن و باشگاه لاتزیو هنوز این خبر را تایید نکرده اند، اما گاتزتا دلااسپورت مدعی شد چیرو ایموبیله قطعا به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 

پنهان‌کاری عجیب لاتزیو؛ کاپیتان باز کرونا گرفته؟

 

البته ایموبیله یک سال پیش نیز برای اولین بار کرونا گرفته بود. این بازیکن در آن مقطع بازی های لیگ قهرمانان اروپا لاتزیو مقابل کلوب بروژ و زنیت را از دست داد، اما او در مسابقه برابر تورینو در لیگ ایتالیا و بین دو این دیدار اروپایی 30 دقیقه بازی کرده و یک بار هم موفق به گلزنی شد.

 

اگرچه لاتزیو به خاطر این تخلف مجازات نشد، اما کلودیو لوتیتو، رئیس این باشگاه به مدت دو ماه محروم شد و ایوو پولچینی و فابیو رودا، پزشکان لاتزیو به همین دلیل با محرومیت پنج ماهه مواجه شدند. اما حالا به نظر می رسد مدیران بیانکوچلستی بعد از اتفاقات پارسال درس عبرت گرفته و دیگر قصد ندارند از چیرو ایموبیله تا زمان بهبود در ترکیب ثابت استفاده کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋