دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وضعیت پیچیده اللهیار با اخراج مربی فنرباغچه

با اخراج سرمربی فنرباغچه، وضعیت اللهیار صیادمنش در این تیم ترکیه ای پیچیده تر شد.

وضعیت پیچیده اللهیار با اخراج مربی فنرباغچه

به گزارش ورزش، باشگاه فنرباغچه ترکیه به شکل رسمی از برکناری سرمربی خود ویتور پریرا خبر داد. پس از تساوی 2 – 2 دو روز پیش فنرباغچه در دیدار برابر بشیکتاش، این تیم به رتبه پنجم جدول رده بندی سقوط کرد و مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تا به همکاری خود با این مربی پرتغالی پایان دهند.

این مربی که در سال های 2015 تا 2016 نیز هدایت فنرباغچه را برعهده داشت، ژوئیه گذشته به این تیم بازگشت و در 25 دیدار هدایت فنر را برعهده گرفت که حاصل آن 11 پیروزی، 7 تساوی و 7 شکست بود و افزایش اختلاف این تیم با صدر جدول باعث شد تا مدیران تیم تصمیم به برکناری او بگیرند.

اما این خبر می تواند آینده کاری صیادمنش بازیکن ایرانی فنرباغچه را نیز تحت تأثیر قرار دهد. اللهیار که به صورت قرضی و یک و نیم ساله راهی زوریا لوهانسک شده بود، در این باشگاه عملکرد خوبی داشت ولی بند 3 و نیم میلیون یورویی برای خرید دائمی او، باعث شد تا باشگاه اوکراینی به دلیل کمبود بضاعت مالی از خرید صیادمنش خودداری کند.

وضعیت پیچیده اللهیار با اخراج مربی فنرباغچه

رسانه های ترکیه ای خبر داده بودند که اللهیار باید از ابتدای ژانویه در تمرینات فنرباغچه حاضر شود تا ویتور پریرا درباره آینده او و اینکه به این بازیکن ایرانی نیاز دارد یا خیر تصمیم گیری کند ولی حالا پس از برکناری مربی فنرباغچه، تصمیم درباره آینده صیادمنش نیز تحت تأثیر قرار گرفته است.

به هر شکل اللهیار باید در انتظار انتخاب سرمربی جدید فنرباغچه بنشیند و باید دید فرد جایگزین چه تصمیمی درباره آینده این بازیکن خواهد گرفت. در حال حاضر فنرباغچه 28 امتیازی با ترابزون 42 امتیازی و صدرنشین 14 امتیاز و با قونیه اسپور رده دومی 5 امتیاز فاصله دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋