دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

باخت یاران حاج صفی و انصاری فرد با پنالتی دقیقه ۸۷

باخت یاران حاج‌صفی و انصاری‌فرد با پنالتی دقیقه ۸۷

آ. ا. ک آتن در حضور دو ملی‌پوش ایرانی خود برابر اوفی‌کرت شکست خورد.

به گزارش ورزش، در یکی از مسابقات هفته پانزدهم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که همانند دیدار گذشته‌اش احسان حاج‌صفی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، کریم انصاری‌فرد را روی نیمکت می‌دید و میلاد محمدی را بخاطر مصدومیت در لیست بازیکنان خود قرار نداده بود، از ساعت ۲۱ دوشنبه شب در استادیوم اسپیروس لوئیس به مصاف اوفی‌کرت رفت.

آ. ا. ک آتن در دقیقه ۱۴ گل اول بازی را به ثمر رساند ولی پیشتازی این تیم ادامه‌دار نبود و اوفی‌کرفت تا دقیقه ۶۰ دو بار دروازه یاران حاج‌صفی و انصاری‌فرد را باز کرد.

کریم انصاری‌فرد در دقیقه ۶۵ به ترکیب آ. ا. ک آتن اضافه شد که تغییرات هجومی در ترکیب این تیم منجر به کسب پنالتی برای آنها شد ولی این تیم پنالتی دقیقه ۸۷ مقابل اوفی‌کرت را خراب کرد و شکست خورد.

باخت یاران حاج‌صفی و انصاری‌فرد با پنالتی دقیقه ۸۷

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با شکست ۲ بر یک در دیدار مقابل اوفی‌کرت رده ششمی، ۳۰ امتیازی ماند و در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفت و نتوانست به فاصله هشت امتیازی المپیاکوس صدرنشین برسد.

احسان حاج‌صفی در دیدار مقابل اوفی‌کرت حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت و یازدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را انجام داد و کریم انصاری‌فرد هم برای سیزدهمین بار به میدان رفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋