دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاپیتان پورعلی در نقش هافبک مهاجم (عکس)

هافبک باتجربه گل‌گهر سیرجان روز گذشته در صعود این تیم به جمع 16 تیم برتر جام حذفی، نقش مهمی را ایفا کرد.

به گزارش ورزش، روز گذشته گل‌گهر سیرجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی موفق شد با 4 گل از سد شهرداری آستارا بگذرد، پیروزی که نقش اصلی را در آن امین پورعلی هافبک دفاعی خلاق گل‌گهر ایفا کرد، بازیکنی که در فاز تهاجمی به تیمش کمک می‌کند و روز گذشته هم توانست هم در قامت گلساز حاضر شود و هم این‌که گلزنی کند.

پورعلی در شرایطی مقابل شهرداری آستارا درخشید، که به واسطه صحنه جنجالی دوئل گل‌گهر-فولاد و اخراج در آن صحنه، در مسابقه هفته یازدهم تیمش مقابل آلومینیوم اراک غایب بوده و نمی‌تواند شاگردان قلعه‌نویی را در این دوئل سخت همراهی کند و سرمربی باتجربه گل‌گهر کار سختی برای انتخاب جانشین او دارد.

کاپیتان گل‌گهر که در این فصل به جز جام حذفی، در لیگ برتر هم درخشان بوده و در طول 10 مسابقه توانسته 2 گل و 2 پاس‌گل ثبت کند که برای یک هافبک دفاعی آمار جالب‌توجهی است.

کاپیتان پورعلی در نقش هافبک مهاجم (عکس)

کاپیتان پورعلی در نقش هافبک مهاجم (عکس)

او حالا بعد از 10 حضور فیکس در ترکیب گل‌گهر در لیگ برتر و سپس تک بازی جام حذفی، برای نخستین‌بار در این فصل مقابل آلومینیوم اراک در فهرست تیمش به دلیل محرومیت جایی نخواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋