دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حسینی: با سند حرف بزنند تا جواب بدهیم

حسینی: با سند حرف بزنند تا جواب بدهیم

5 سال تلاش کردیم و برای موفقیت جنگیدیم؛ حسینی: با سند حرف بزنند تا جواب بدهیم؛ کاپیتان پرسپولیس نسبت به حواشی ایجاد شده بر علیه پنج قهرمانی متوالی پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش، سیدجلال حسینی بعد از غیبت مقابل ویستاتوربین و استراحت مقابل این حریف لیگ یکی در جام حذفی، در میکسدزون ورزشگاه آزادی درباره عملکرد سرخ‌پوشان گفت: خداراشکر، بازی سختی بود اما بچه‌ها خوب بازی کردند و نتیجه خوبی را گرفتیم.

او درباره هدف‌گذاری پرسپولیس در جام حذفی پاسخ داد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم؛ این مرحله جام حذفی تمام شد و بازی بعدی لیگ برترمان با ذوب‌آهن است که امیدوارم تمرکزها روی آن مسابقه باشد.

سیدجلال حسینی در واکنش به شائبه‌هایی که قهرمانی‌های پرسپولیس وارد شده گفت: این‌هایی که حرف می‌زنند، باید سند داشته باشند، هر موقع سند داشتند پاسخ‌شان را می‌دهیم؛ این حرف‌هایی که اینجوری می‌زنند اصلا مهم نیست. با این حرف‌ها به حاشیه نمی‌رویم، پنج سال فقط جنگیدیم و تلاش کردیم و توجهی به این حرف‌ها نداریم.

کاپیتان پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر هم توضیح داد: کار همیشه سخت است؛ این بازی و بازی بعدی‌مان خیلی سخت است که امیدوارم بتوانیم خوب باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋