دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بلادی: روحی روانی به پرسپولیس باختیم

دوست نداشتم نتیجه ۴-۰ باشد؛ بلادی: روحی روانی به پرسپولیس باختیم؛ سرمربی تیم ویستا توربین می‌گوید که تیم او از نظر نیروی انسانی ضعیفتر از پرسپولیس بود.

بلادی: روحی روانی به پرسپولیس باختیم

به گزارش ورزش، میلاد بلادی سرمربی ویستاتوربین پس از باخت چهار بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود. جا دارد به تیم خوب پرسپولیس تبریک بگویم. بسیار تیم شایسته ای هستند و با بازیکنان خیلی و کادری خیلی خوب و قابل احترام. همه تیم ها، تیم های بزرگ را آنالیز می‌کنند ولی برای یک آنالیز خیلی خوب باید بازیکنان خیلی خوب هم برخوردار بود.

وی افزود: امروز بازیکنان ما در دقایقی چیزی که می‌خواستیم ارائه دادند ولی از دقیقه ای به بعد که گل اول را خوردیم که اینجا سطح بازیکنان شاید بیشتر مشخص شود و بحث تجربه بود که خودشان را باختند و در یک سوم دفاعی ما خلا ایجاد شد و تیم پرسپولیس هم توانست استفاده کند و انتظاری هم نمی‌رفت چون پرسپولیس بازیکنان بزرگ و مهره های توانمندی از لحاظ فنی دارد. دوست نداشتیم ۴-۰ رقم بخورد ولی بازیکنان ما این نتیجه که رقم خورد خودشان را از لحاظ روحی روانی باختند و گل های بعد را دریافت کردند.

سرمربی ویستاتوربین در خصوص داوری این بازی عنوان کرد: داوری بازی ایرادی نداشت ولی روی گل هایی که خوردیم یک گل که کمک داور جا ماند و یک گل هم خطا بود ولی نمی‌توانیم ایراد بگیریم و من در آن زاویه دیدم و شاید آنها بهتر دیده باشند و داوری چیز خاصی نداشت.

بلادی با تشکر از مدیران باشگاه اظهار داشت: من از مجموعه و شرکت ویستاتوربین و مدیرانمان که بسیار توانمند و حرفه ای هستند، تشکر می‌کنم. در این زمانه که فوتبال تهران را همه تنها گذاشتند؛ فوتبالی که زمانی کلی تیم و پتانسیل داشت و بازیکن در فوتبال ایران بزرگ می‌شد و لژیونر می‌شدند و الان متاسفانه در لیگ یک فقط سایپا و ویستاتوربین هستند. مجموعه ویستاتوربین که یک مجموعه دانش بنیان هواپیمایی است و موتورهای هواپیما تعمیر می‌کنند چنین حمایتی را از جوان ها می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که از عملکرد بازیکنان رضایت دارد یا خیر، گفت: اکثر بازیکنان ما از لیگ سه با ما بودند و حمایت شوند و الان در زمین بازی می‌کردند و ما امروز بازیکنانی بازی دادیم که حتی در لیگ یک هم بازی نکرده بودند ولی آمدیم که دیده بشوند و آزادی محلی باشد برای دیده شدنشان و باز هم خدا را شکر می‌کنم و از بازیکنانم هم توقع زیادی ندارم و ممنونشان هم هستم.

سرمربی ویستا درباره سابقه مربیگری اش در پرسپولیس توضیح داد: من سال ۸۸ زمان عباس انصاری‌فرد آقا مهرداد [میناوند] سرمربی نونهالان پرسپولیس بودند و من در آن مقطع بودم و بعد آقای حبیب کاشانی آمد و با ایشان هم دو دوره بودم و من تقریبا ۳-۴ سال پرسپولیس بودم.

بلادی در واکنش به اینکه تیمش نسبت به نود ارومیه مقابل استقلال جسورتر بود، بیان کرد: هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد و پرسپولیس هم شرایط خاص خودش را دارد و ما هم نسبت به نود ارومیه، ما لیگ یکی هستیم. ما هدفمان فقط دفاع نبود و جزو برنامه های کاری ما دفاع و ضدحمله بود و در مراحلی چنین اتفاقی افتاد. ولی فوتبال یک قانون نانوشته است و در یک بازی با یک گل تیمی که زیاد تجربه نداشته باشد را به هم می‌ریزد و بازی ما هم نباید ۴-۰ می‌شد ولی بحث تجربه بود که بازیکنان ما خودشان را باختند و این اتفاق افتاد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋