دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لاپورتا فریب خورده؛ پرز و تباس از بارسا متنفرند

لاپورتا فریب خورده؛ پرز و تباس از بارسا متنفرند

خوان گاسپارت:؛ لاپورتا فریب خورده؛ پرز و تباس از بارسا متنفرند؛ رئیس سابق بارسلونا به خوان لاپورتا رئیس فهلی باشگاه هشدار داد که فریب فلورنتینو پرز و خاویر تباس را نخوردو.

به گزارش ورزش، بسیاری معتقدند که اگر خوان لاپورتا رئیس بارسلونا با فلورنتینو پرز در طرح ناکام مانده سوپرلیگ اروپا مشارکت نمی کرد، اکنون می توانست لیونل مسی را حفظ کرده و مانع جدایی اش شود. تابستان از سوی خاویر تباس رئیس لالیگا به بارسا پیشنهاد شده بود تا با طرح بنیاد مالی CVC موافقت کند و به این ترتیب مبلغ هنگفتی را دریافت کند که کمک می کرد قرارداد مسی تمدید شود ولی او روی پیمانش با رئال و یوونتوس بر سر سوپرلیگ ماند.

لاپورتا فریب خورده؛ پرز و تباس از بارسا متنفرند

خوان گاسپارت با سابقه بیش از 20 سال نایب رئیسی بارسا که بین 2000 تا 2003 نیز رئیس باشگاه بود، به تی وی سه کاتالونیا گفت:« از من نپرسید که به پرز بیشتر اعتماد دارم یا به خاویر تباس. می دانم که لاپورتا از تباس بیشتر خوشش می آید ولی هم پرز و هم تباس از بارسا متنفرند. کینه تباس هم ورزشی است چون به رئال تعصب دارد و هم شخصی ولی پرز فقط به لحاظ ورزشی از بارسا متنفر است و هر کاری برای زمین زدن بارسا انجام می دهد که از نظر من طبیعی است.

لاپورتا فریب خورده؛ پرز و تباس از بارسا متنفرند

دوست دارم با لاپورتا حرف بزنم و به او توصیه هایی داشته باشم ولی متاسفانه رابطه ما دوری و دوستی است.

او باید مراقب باشد و بداند که پرز هیچ کاری در جهت منافع بارسا انجام نمی دهد. طرح سوپرلیگ به ضرر بارسلوناست و من هرگز به طرحی که پرز مجری اش باشد، اعتماد نخواهم کرد. به طرح پیشنهادی تباس هم اعتماد ندارم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋