دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رایولا و رونمایی از سه مقصد احتمالی دی لیخت

رایولا و رونمایی از سه مقصد احتمالی دی‌لیخت

مینو رایولا، مدیر برنامه ماتیاس دی لیخت، از رئال مادرید، بارسلونا و پاری‌سن ژرمن به عنوان تیم هایی که ممکن است مدافع هلندی به آنها بپیوندد، نام برد.

به گزارش ورزش، بعد از نمایش های درخشان و فوق العاده ماتیاس دی لیخت در ترکیب آژاکس بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن دوخته شد اما نهایتاً این یوونتوس بود که گوی سبقت را از سایر رقبا بود و موفق شد مدافع هلندی را به خدمت بگیرد.

دی‌لیخت در ماه های ابتدایی حضور خود در بیانکونری روزهای خوبی را تجربه نکرد و اشتباهات این بازیکن باعث شد انتقادات زیادی نسبت به او مطرح شود اما مدافع هلندی رفته‌رفته فرم خوب خود را به دست آورد و حالا به یکی از بازیکنان کلیدی و مهم یووه تبدیل شده است.

رایولا و رونمایی از سه مقصد احتمالی دی‌لیخت

با این حال طی ماه‌های اخیر برخی گزارش‌ها حاکی از آن بوده که ماتیاس دی لیخت به دنبال تجربه کردن یک چالش جدید است و به همین خاطر ممکن است از یوونتوس جدا شود؛ این در حالی است که دی‌لیخت تا سال 2024 با یوونتوس قرارداد دارد اما بند آزادسازی 150 میلیون یورویی در تابستان آینده در قرارداد او فعال می شود.

از طرف دیگر طی روزهای اخیر مدیر برنامه دی لیخت یعنی مینو رایولا تایید کرد که این بازیکن به دنبال یک چالش جدید است. این ایجنت پر سر و صدا حالا در جدیدترین مصاحبه خود در پاسخ به مقصد های احتمالی این ستاره هلندی در صورت ترک یوونتوس گفت: " رئال مادرید، پاری‌سن ژرمن و حتی شاید بارسلونا."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋